Egyre több játékos egyre gyakrabban tapasztalt stabilitási problémákat, amelyek mögött részben DDoS támadások állnak.
Egy játékosok számát tekintve pozitív novembert és decembert követően a PUBG statisztikái januárban és februárban ismét komolyat zuhantak. Ezúttal nem arról van szó, hogy elmaradt volna a content bővítést, vagy hogy újabb trónbitorló br játék lépett volna színre, hanem egyszerűen az, hogy a PUBG körül egyre több volt a stabilitási probléma. Az okokról a fejlesztők egy hosszabb bejegyzésben írnak.
FPS dropok, teljesítménybeli problémák, kifagyások
Ezek a hibák mondhatni már a PUBG törzsvendégei, de a fejlesztők továbbra is maximális elszántsággal dolgoznak azon, hogy javítsák az ilyen problémákat. Az illetékesek elmondták, hogy ezek a problémák adott hardvereket, hardver kombinációkat, és más igen speciális eseteket érintenek, amik miatt nehéz őket újra előidézni, és így kijavítani. Továbbra is azt kérik, hogy aki ilyen problémákat tapasztal, az küldjön el nekik a support oldalon minden olyan információt, ami a fejlesztők segítségére lehet, ideértve természetesen a PC-je összetevőit is.
DDoS támadások a PUBG szerverek ellen
A játékfejlesztők világában nem ritka eset, hogy időnként DDoS támadás éri a szervereiket, ilyenkor a játékosok játékélménye romolhat a megnövekedett szerveroldali ping és csomagvesztés miatt. A fejlesztők elmondták, hogy a PUBG szerverei egyre több és több támadást kaptak, tavaly novemberben egy általuk addig sosem látott szintre lépett a dolog, most februárra pedig továbbnövekedett.
A PUBG Corp. fejlesztőcsapata folyamatosan dolgozik a szerverek védelmén, külsős partnereket is bevontak, közben pedig fejlesztik a saját, kifejezetten PUBG szerverekre megálmodott DDoS védelmi rendszerüket. A helyzetet nehezíti, hogy vannak olyan játékosok, akik azért veszítenek csomagokat, mert a háttérben dolgoznak a kísérleti biztonsági rendszerek. A gyenge kommunikáció miatt elnézést kértek a fejlesztők, de nem akarták, hogy a támadók tudomást szerezzenek arról, hogy min dolgoznak jelenleg. Jó hír viszont, hogy a kemény munkának köszönhetően 85%-kal csökkentek a DDoS támadások hatékonysága. Ezen szakasz lezárásaként hozzátették, hogy a DDoS támadás súlyos bűncselekmény, ezért minden adatot összegyűjtöttek, hogy jogi lépéseket tehessenek az elkövetők ellen.
A Team Death Match helyzete
A TDM-mel nem volt minden rendben, a PUBG első Arcade módja döcögősen indult, olyan hibák állták útját, mint a túl hosszú várakozási idő, vagy a rosszul elosztott csapatlétszám. (Egyik csapatban több mint 8 ember, a másikban kevesebb mint 8 ember volt.) Ezeket a hibákat folyamatosan javítják, vagy legalábbis csökkentik a hatásukat, és közben dolgoznak egy állandó megoldáson.
Custom Match Presets
Itt egy kis hiba csúszott a mátrixba, sokan jelezték ugyanis, hogy a custom match beállításaik elvesztek. A háttérben végzett egyik módosítás mellékhatása sajnos kitörölte mindenkinek a saját beállításait, a helyzetet viszont kezelték, mostantól minden preset megmarad. Elnézést kértek az érintett játékosoktól.
Végül pedig megcsúszott újévi fogadalomként a fejlesztők megígérték, hogy mostantól sokkal jobban fognak kommunikálni arról, hogy min dolgoznak aktuálisan.
Te milyen hibákat tapasztaltál leginkább a PUBG-nál?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!