A fejlesztés nem csak nerfekből és buffokból áll, ezen a héten a főszerepben a javítások voltak.
Két héttel ezelőtt megkaptuk az első frissítést a Legends of Runeterra nyílt bétájához. Ebben jött egy csomag kártyaváltozás, főleg azokra a lapokra, amik miatt a legtöbbet panaszkodott a közösség. Most pedig úgy néz ki, hogy a gépezet nem áll le, hiszen itt a következő fejlesztési napló, amelyben most inkább a játékmenet kapta a figyelmet.
Játékmechanikai változások
Az kétségtelen, hogy a játék animációi nagyon rendben vannak. Gyönyörű effektek és nagyszerű textúrák tömkelege tárul elénk minden egyes párbaj során. Azonban egy közös téma van a közösségen belül, hogy az egész néha túl lassú, ami főleg magasabb Elo szinteken ahhoz vezet, hogy egy hosszabb gondolatmenet után nem jut idő cselekedni. Ennek kiküszöbölésére a fejlesztők csavartak egyet a sebességen, felfelé. De lássuk, hogy mi is gyorsult.
- Az egységek idézési ideje
- A laphúzás
- A lapok csatába küldése (Támadás)
- A Fast és Slow varázslatok kijátszása
- A Burst varázslatok kijátszása
- A kör eleji támadó/védekező token átadása
A kártyák szintlépési animációja egyelőre nem változik, de erre mostantól figyelnek és, ha kell, akkor majd beleavatkoznak a dolgokba.
Csata a barátokkal
Az előző patch gondoskodott arról, hogy a baráti meccseken ne lehessen olyan könnyen behúzni a napi XP mennyiséget. Viszont most úgy néz ki, hogy sikerült ezt picit túltolni, amiből most egy kicsit visszakapunk.
- A Győzelmi XP újra 200 lesz, 100 helyett
- A Vereség XP újra 100 lesz, 0 helyett
- Mindkettőből naponta max 5 mehet, utána nem ad XP-t
Új táblák és kiskedvencek
Ahogy azt ígérték, ebben a frissítésben is kapunk pár új dolgot. Egy Minion szegődhet társunkként a tábla szélén, illetve jön Garen és Jinx arénája. Ezen kívül pár változás is érkezett a már meglévő dolgokhoz.
- Silverwing és Gloomtooth mostantól kevesebbet ciripel majd, miközben csak ülnek a játék mellett.
- Basilisk's tail és Gromp Jr's lábai mostantól nem ütnek a táblán.
Hibajavítások
A legfontosabb javítás a Harrowing és a Rekindler újjáélesztési képességéhez kapcsolódik. Eddig a Champion lapok visszatértek az effekt hatására, ha meghaltak vagy eltolták a belőlük kapott varázslatot. Mostantól a varázslatot kivették, tehát csak a meghalt egységek jönnek vissza. De ezen kívül is akad még pár frissítés.
- Ha megy a mute az AI karakterekre, akkor mostantól nem látjuk majd az emote-okat.
- A Champion lapok szintet lépnek, mikor a Detain effekt véget ér és közben a szintlépési feltétel beteljesült.
- A Twin Discipline esetében mostantól mindig a jó effekt jön be, amikor a Discipline of Fortitude-ot választják a játékosok.
- Mostantól kilépés során nem fagyhat le a játék, elvileg.
- Ha egy játékos több más eszközről is belép, akkor kevesebbszer fogja kidobni a rendszer.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!