Rocket League - Erkezik a blueprintek beváltása, megváltoznak az alapértelmezett beállítások

Rocket League - Erkezik a blueprintek beváltása, megváltoznak az alapértelmezett beállítások

A március 10.-i frissítésben a Mac és Linux operációs rendszerek játékosai utoljára vesznek részt.

2020. március 10-én, 19:00-kor érkezik a márciusi frissítés. A szezon zárását megelőző, minden platformot érintő frissítésben több hibajavítás, és több új funkció is a játékba kerül, nézzük melyek is lesznek ezek.

Be tudod cserélni a blueprinteket

Régóta fennálló probléma volt, hogy ha sokat játszol online mérkőzéseket, egy idő után már rengeteg blueprint "színesíti" a raktáradat, nagy többségében pedig olyan elemeket válthattál volna be, melyeket úgyse használnál, vagy nem tetszik. A közösség visszajelzése alapján ezeket mostantól be tudod már cserélni egy eggyel ritkább darabra. A rendszer ugyanúgy fog működni, mint az uncommon itemek becserlésénél, azaz 5 darab ugyanolyan ritkaságú blueprint beváltása után kapsz egy eggyel ritkább darabot.

Megjavul a raktárszűrő

Bizonyára észrevetted, hogy ha beállítottál egy szűrőt (például csak a színezett, vagy very rare itemeket mutassa a játék), és csináltál valamit anélkül, hogy kiléptél volna a raktárból (például becseréled az ugyanolyan ritkaságú itemjeid), ez a szűrő eltűnt, ezért ismételten be kellett állítanod. A frissítést követően ez a szűrő azonban mindaddig beállítva marad, amíg teljes egészében ki nem lépsz az Inventoryból.

Változnak az alapértelmezett beállítások

Amikor megvásárolod a játékot és frissen indítod el, vagy csak rányomsz a Default gombra, akkor előre meg van adva egy bizonyos kamera és irányításbeli beállítás. Ezeken némi változtatás lesz, a következőféleképpen:

  • Kamera
    • Kamera távolsága 260-ról 270-re emelkedik
    • A stiffness értéke 0.3-ról 0.5-re emelkedik
    • A kamerarezgés intenzitását csökkentették, nem fog annyira remegni a kamera
    • Legacy névre hallgató kamerabeállítást hozzáadták a játékhoz, ez a frissítés előtti alapértelmezett kamerabeállításokat tartalmazza
  • Irányítás
    • controller deadzone értéke 0.3-ról 0.2-re csökken
    • dodge deadzone értéke 0.5-ről 0.8-ra emelkedik
    • A kontroller rezgésének intenzitása kisebb lesz alapértelmezetten
    • A boost használat mostantól csak akkor fogja rezgetni a kontrollert, ha használod is a boostot
  • Interface
    • Az autók feletti névtábla alapértelmezetten Always visible (Mindig látható) értéken lesz.
    • A csapat színére befestett boostmérő alapértelmezetten be lesz kapcsolva.

Több, személyre szabható audiobeállítás

A 2019 augusztusi frissítésben bevezetésre került a HDR Audio, a most érkezőben pedig még több lehetőséged lesz személyre szabni a játékhangokat. A frissítést követően hozzáadnak egy ún. Dynamic Range Presets opció, amellyel a következőképpen tudod befolyásolni a játékhangokat:

  • Medium (alapértelmezett): Ez a jelenlegi hangbeállításoknak felel meg. Ha fejhallgatóval használod a játékot, ez a legoptimálisabb rá.
  • Low (éjszakai): Ezzel a játékhangok a halk hangerőre lesznek optimalizálva. Ami alapértelmezett hangos, az halkabb lesz, míg a halkabb hangeffektek picit hangosabbak lesznek, valamint nem fogod hallani a kevésbé fontos hangeffekteket. Értelemszerűen ezt éjszaka érdemes használni.
  • High: Ezt a beállítást azoknak érdemes használni, akik magas hangerőn, vagy igen jó minőségű hangfalszettet használva játszanak a játékkal. A magas hangerejű hangeffektek még inkább ki fogják használni a hangfalak / hangszórók képességeit, a halkabb hangeffektek, mint például a közönség hangja, kevésbé lesz hallható, ezáltal egy dinamikusabb játékélményt biztosítva.

Az utolsó frissítés Linux és Mac operiációs rendszerekre

Ez a márciusi frissítés lesz az utolsó, melyet a Linux és a Mac operációs rendszerekkel rendelkező játékosok megkapnak még, ezt követően már csak a következő frissítésig lehet játszani a játék ezen verzióival online. 2020. június 10-ig azonban Steamen keresztül visszaigényelheted a játék árát. További részletek erről az alábbi angol nyelvű segédletben olvashatók.

Ezeken kívül a frissítés új elemeket is elhoz, amelyeket elkészíthetünk a blueprintekkel, vagy megvásárolhatjuk azokat az Item Shopban. További információ azonban ezekről később.

Melyik új funkciót várod ezek közül a legjobban?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések