Újabb kis patch, újabb finomítások, de egyelőre ez még mindig nem elég

Újabb kis patch, újabb finomítások, de egyelőre ez még mindig nem elég

Apránként dolgozik a játékon az EA, de ezzel sem valószínű, hogy érdemben változna a játék.

A nem rég kiadott 12. patch után rögtön egy újabb frissítéssel lepte meg a közösséget az EA Sports. Alapjaiban nem változtatja meg ez sem a játékot, viszont olyan finomításokat és javításokat tartalmaz, amely egy picit jobbá teszi a mostanában nem éppen kedvelt játékot. A PC-re már elérhető, de konzolokra kicsivel később érkező patch nagyságrendileg 1 giga helyet foglal merevlemezen. Íme a legfontosabb információk:

Gameplay

  • A játékosoknál nem lesz látható majd véletlenszerű "megragadási" animáció miközben követik (jockey mód = LT/L2 nyomva tartva) a támadókat
  • Pontosabbak lettek egy kicsivel az analóg karok az online meccsek során - Ez leginkább a büntetőrúgásoknál érezhető
  • Kissé csökkent a sprint érzékenysége - egyelőre ez nem tisztázott, hogy mit is takar pontosan

Fix

  • A labda birtoklása során egy Skill Move után a játékosunk időnként szerelni akart a lövés helyett
  • Nagyon ritkán előfordult, hogy a labdának a begyűjtése sok időt vett igénybe egy bedobásnál

FUT

Egy szám mutatja meg mekkora késéssel (ping) kell számolnunk egy lobbiban:

  • 5 csík: 30 milliszekundum vagy kevesebb
  • 4 csík: 31-76 milliszekundum
  • 3 csík: 77-100 milliszekundum
  • 2 csík: 101-150 milliszekundum
  • 1 csík: 150 milliszekundum vagy több

Volta

  • Eltávolították a futás közbeni ünneplések animációját

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések