Az otthon maradók a videójátékokat választják Amerikában - Majdnem megduplázódott a gaming netforgalom

Az otthon maradók a videójátékokat választják Amerikában - Majdnem megduplázódott a gaming netforgalom

Az amerikaiak elkezdtek nagyban játszani.

A koronavírus az utóbbi hetekben, Kína után a világ minden táján előkerült. Ebben a pillanatban az Egyesült Államok és Európa a központja a fertőzéseknek. Persze a nemzetek nem nézik tétlenül a vírus terjedését, a legtöbben kihirdették a vészhelyzetet és szinte mindenhol betiltották a tömegrendezvényeket és kérik lakosságot, hogy maradjanak otthon. Ez persze olyan helyzetet termet, amiben az embereknek egy jó adag szabad ideje marad, amit valahogy el kell tölteni. Erre a gamer világban mi tudunk egy ellenszert, ami úgy néz ki nem is olyan titkos. A jelentések alapján durván megugrott a videójátékokkal töltött idő Amerikában.

A fenti táblázatban azt láthatjuk, hogy a játékra 'költött' sávszélesség majdnem megduplázódott. Ezt alátámasztja, hogy nemrég a Steam megdöntötte a saját 20 milliós felhasználószámát. A Blizzard az utóbbi napokban folyamatosan a szerverekkel küszködik és persze a LoL esetében is jelentettek igencsak zavaró lag periódusokat. A VPN megugrása is várható volt, hiszen aki teheti, az otthonról dolgozik és a céges adatok nem mehetnek olyan csatornán, ami nem biztonságos. Ahogy várható volt az olyan videó oldalakon, mint a Netflix vagy a YouTube, szintén feljebb mentek a számok. Ezzel szemben érdekes adat, hogy a közösségi oldalak forgalma változatlan maradt. Ez pedig azt jelenti, hogy akkor is annyi időt töltünk Facebook/Instagram/Snapchat/stb. felületeken, ha a főnök látja, hogy mit csinálunk. Ugyan a számok nem a magyar vagy az európai piacot mutatják, de a növekedés minden bizonnyal itt is ilyen arányokat mutathat. 

A fenti adatokban persze nincs semmi különös, várható volt, hogy így átalakul majd a világ, sőt a következő hetekben valószínű, hogy még több időt töltünk majd az interneten, hiszen oda köt majd a munka, a szórakozás és a kapcsolat a szeretteinkkel. A gamerek életmódja perpillanat az egyik legjobb alternatíva, hogy elkerüljük a COVID-19 terjedését. Maradjunk otthon! A haverral Discordon is lehet ordibálni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések