Végtelen Vault és több jutalom - Nagy változásokat hozott a 0.9.3-as LoR frissítés

Végtelen Vault és több jutalom - Nagy változásokat hozott a 0.9.3-as LoR frissítés

Mostantól a heti ládánk tartalma még durvább lehet, csak attól függ, hogy minél többet játszunk a játékkal.

A Legends of Runeterra az év elején elindult és relatíve sokan estek neki a Riot új játékának. Azóta egy picit alábbhagyott a hype, viszont mégis maradt egy stabil bázis, akik napról-napra belépnek és próbálják megmászni a ranglétrát. Még februárban jött egy olyan patch, amiben kaptunk nerfet és buffot is, főleg olyan lapokra, amikre bőven ráfért a változtatás. A fejlesztők pedig betartották az ígéretüket és nem hagyták magára az egészet, íme a legújabb frissítés

Ebben a körben nem a kártyák kerülnek előtérbe, a 0.9.3 fő témája a játék gazdaságának átalakítása. Az első és talán a legfontosabb változtatás a Vaulthoz érkezett. Eddig a legjobb jutalmak eléréséhez elég magas szintre kellett vinni a heti ládánkat, viszont mostantól megfordították a dolgokat. Az persze megmarad, hogy minél magasabbra jutunk szintekben, ott annál több kártya és kapszula vár ránk, viszont az Expedition Token már sokkal hamarabb a miénk, és mostantól egy Champion kártyát is kapunk biztosan, már az 5. szinttől. De ezek után lássuk pontokban, hogy mi változik.

  • Az Expedition Token már egy 2. szintű ládából megvan, ezt eddig a 10. szint dobta
  • Az 5. szint után a ládába bekerül egy garantált Champion kártya, ez a kártya a 10. szinttől Wildcard
  • Mostantól nincs szintlimit, ha elértétek a 13. szintet, akkor onnantól 4500 XP-ért lehet további szintekre emelni a Vaultot
  • A 13. szint fölötti szintek egy-egy kapszulát adnak, amiben minimum 3 Rare és 2 Common kártyát találunk majd, de ezek véletlenszerűen persze mehetnek feljebb

XP változások

Ha már a heti láda felpörög és gyakorlatilag csak a játékidő szab határt annak, hogy milyen szintre visszük, a fejlesztők az XP rendszeren is eszközöltek némi változást. Kezdésnek a PVP győzelem tapasztalati pontja mostantól kötött, nem csökken azután, hogy elértünk bizonyos győzelmi számot aznap. Ez egyébként mind a Normal, a Ranked és az Expedition módokban is bejön. Ezen kívül az AI elleni meccsekért is több XP üti a markunkat.

  • Mostantól minden Ranked/Normal PVP győzelem 200 XP-t ad és a nyert meccsek száma ezt nem csökkenti
  • Az Expedition győzelmek 100 XP-t adnak és ez sem csökken, ha elérünk bizonyos számú nyert meccset
  • Az első 10 AI elleni győzelem 100 XP-t ad, darabonként, majd 10 után már 'csak' 50-et, viszont azt a végtelenségig

Változnak az Expedíciók

Itt is érkezik egy erős változás, amit a legegyszerűbben úgy lehet megfogalmazni, hogy minden aspektusát 33%-kal csökkentik. Olcsóbban lehet jegyet venni (3000 shard => 2000 shard), viszont a jutalom is kisebb. A legfontosabb, hogy a mód mostantól nem ad garantált Champion kártyát, azt a Heti Láda egy másik részébe pakolták. Mostantól a győzelmek száma a következőket jelenti.

  • 0 győzelem: Epic kapszula (1 Epic lap, 2 Rara lap és 2 Common lap, mindegyiknél megvan az esély, hogy az egész eggyel nagyobb lesz)
  • 1 győzelem: Epic kapszula és 100 shard
  • 2 győzelem: Epic kapszula és 200 shard
  • 3 győzelem: Epic kapszula, 200 shard és 1 Common Wildcard
  • 4 győzelem: Epic kapszula, 300 shard és 2 Common Wildcard
  • 5 győzelem: Epic kapszula, 500 shard, 1 Rare Wildcard és 1 Common Wildcard
  • 6 győzelem: Epic kapszula, 1000 shard, 1 Rare Wildcard és 1 Common Wildcard
  • 7 győzelem: Epic kapszula, 2000 shard és 2 Rare Wildcard

Ezeken kívül érkezett még pár kisebb bug javítás, de a fentieken kívül igazán komoly változást nem kaptunk. Jó kérdés, hogy az új szabályok mennyire forgatják majd fel a játék gazdaságát és hány ember kezd majd megint a kártyák gyűjtögetésébe.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések