Összegezte az új hősökkel kapcsolatos tapasztalatait a fejlesztőcsapat.
A Riot Games nincs könnyű helyzetben, mivel egyszerre kell kiszolgálni az új hősökre vágyakozó tömegeket, miközben az sem árt, ha a karakterek minél jobban közelítik az 50%-os győzelmi arányokat. A 148 champ óriási szám, de a fejlesztők legutóbbi bejegyzésükben csak azokról osztottak meg egy-két érdekességet, amik az elmúlt hónapokban kerültek be a játékba. A reworkölt Mordekaiser, Qiyana, reworkölt Pantheon, Senna, Aphelios és Sett teljesen felforgatta a casual és kompetitív metát, ezekre a következtetésekre jutott a csapat, miután visszagondoltak az említett hősök első napjaira!
Ami működött
A témaválasztásra nem lehet panasz, sikerült megragadni a régi hősök lényegét, miközben az új bajnokok egyedi stílust csempésztek a Szurdokba. Mindenki megtalálhatta a neki kedves karaktert, amivel hosszú órákon keresztül kiválóan szórakozhatott játékmódtól függetlenül. Általában letisztult, de mégis izgalmas képességekkel ruházták fel a fent említett champeket, amik megütötték azt a "fun faktort", amit reméltek tőlük. Igazi mesterré csak kevesen váltak, de a népszerűségi mutatókon ez nem látszódott meg.
Végül kiemelték a tervezők, hogy mindegyik régi-új hősnek van valami gyengesége, aminek köszönhetően lehet counterelni őket. Sett és Morde kite-olható, Senna és Aphelios nem tud úgy menekülni, mint egy Tristana vagy Ezreal. Ezt az irányt szeretnék tartani a jövőben is, miközben figyelnek arra, hogy ne kövessék el azokat a hibákat, amik mellett nem lehet elmenni szó nélkül.
Ami nem működött
Tisztában van vele a Riot, hogy nagyon összetettek és bonyolultak némely hősök képességei, elég csak Apheliosra és a fegyverei gondolni, de Qiyana is hasonló cipőben jár. Az előttük álló évben szeretnék, hogy az új hősökkel ne történhessenek meg ezek a jelenségek, amik megnehezítették a játékosok és casterek dolgát is.
A legfontosabb pont azonban csak most következik. Az reworkölt, vagy teljesen új hősök egyszerűen brokenek voltak, és itt nem Fiddlesticksre kell gondolni, aki a hotfix buffok után is gyakorlatilag játszhatatlan. Morde, Sett és a többiek azonnali nerfekre szorultak, de még ez sem volt elég ahhoz, hogy belőjék az erősségüket. Akár 3-4 patchen keresztül kellett foglalkozni az egyensúlyért felelős csapatnak azzal, hogy visszaszorítsák a brutális pick/win arányokat. Ezt a kihívást szeretnék elkerülni a jövőben, ezért biztosan alaposabb tesztelésre készülhetnek 2020 teljesen új és reworkölt hősei.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!