Mutatjuk, hogyan igényelhetsz visszatérítést, ha véletlenül vásároltál valamit a Premium Shop-ból.
Bárkivel előfordulhat, hogy véletlenül vásárol valamit a Premium Shop-ból. Elképzelhető, hogy figyelmetlenségből választ valaki rossz terméket, esetleg elírt egy karaktert, és más személynek küldte az ajándékot, mint eredetileg akarta. Természetesen az se kizárt, hogy a gyerkőc költ el felelőtlenül egy kisebb vagyont a szülők egyenlegéről virtuális páncélosokra, -ami nem mellesleg gyakrabban megtörténik, mint gondolnánk.
Szerencsére a Wargaming abban az esetben visszatéríti a vásárlás összegét, amennyiben a vásárolt virtuális javakat még nem használták, illetve költötték el. Ehhez csupán el kell látogni a Wargaming Player Support oldalára, leírni a problémát és megadni a vásárlás beazonítását szolgálgáló adatokat:
- Fizetési mód: Paypal, Credit Card, Bank Transfer, …
- A vásárlás dátuma és időpontja
- A vásárolt termék neve
- A mennyisége és az ára
- A vásárlás pénzneme
- A vásárlás Rendelési száma amit e-mailben küldtek. Például: c4e9ba14cf3011e5834f38eaa78b2fac
- A vásárlás bizonyítéke: egy (képernyő)fotó a számládról
Fontos megemlíteni, hogy a Steames DLC árát a Wargaming Supportnak nem áll módjában visszatéríteni.
A visszatérítés menete
A Wargaming Player Support oldalán kattints a sárgával kiemelt Contact Support mezőre.
Válaszd a Payments, majd Refunds & Withdrawals opciókat, végül válaszd ki a fizetési módot. Ezután add meg a dátumot, a vásárolt termék nevét, a rendelési számot és az árát, végül írd le a problémádat, illetve csatold a számlá(i)dról készített fotó(ka)t.
Fontos, hogy ne bonyolítsd túl a probléma leírását, legfeljebb a második üzenetben fejtsd ki bővebben -amennyiben szükséges-, mert a túl bőre eresztett, irreleváns információkat felsorakoztató üzenet lényegi tartalma elveszhet a sorok között.
Mintaüzenet:
Dear Support,
Unfortunately I bought a [a vásárolt termék neve] package by coincidence. Could I request a refund, please? Thank you in advance!
Best regards,
[játékosneved]
Végül, de nem utolsó sorban érdemes kitérni arra is, hogy amennyiben telefonról, PaySafeCard-ról, Qiwi-ről, DineroMail-ről vásároltál, az vissza nem térítendő vásárlásnak számít, és legjobb esetben is csak egyik felhasználói fiókról a másikra fogják tudni átutalni a vásárolt terméket vagy az ennek megfelelő értékű virtuális javakat.
Te kerültél már hasonló helyzetbe? Ha igen, mit tudnál tanácsolni a cikkben foglaltakon kívül azoknak, akik hasonló cipőben járnak?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!