Sikerült a Salamander célkitűzése, veretlenül nyerték meg az alapszakaszt, nekik már "csak" a döntő van hátra.
A Salamander és a WiLD már múlthéten bebiztosítottak helyüket a rájátszásban, a többieknek viszont még sokat számított az utolsó forduló. A BEE és az LvL UP Esport kullogott a mezőny végén az utolsó forduló kezdete előtt, de akár még ők is továbblőhették magukat. A békéscsabai ötösnek ehhez ma mindkét meccsét meg kellett nyerni (az LvL UP ellen streamen kívül játszották le korábban elmaradt mérkőzésüket), nézzük, hogy sikerült-e nekik.
KmK Esport vs Békéscsabai E-sport Egyesület
Kitiltott pályák: Train (BEE), Overpass (KmK), Nuke (BEE), Inferno (KmK), Vertigo (BEE), Mirage (KmK)
Többször is láttuk már a K&H MNEB CS:GO ligája alatt, hogy bár ismeretlenül érkeztek meg a versenybe a békéscsabaiak, tudnak meglepetést okozni. Gabessonékat, a Genesis Gaminget kétszer is elkapták, elsőként Mirage-on, aztán Dust2-n. A pálya most is a legendás D2 volt, ám a KmK ellen már az első találkozásukkor is vereséget szenvedtek ezen a helyszínen.
Ezt a párbajt ezúttal a KmK kezdte jobban. CT oldalról nyerték meg a pisztolykört, azután pedig elkezdhették kiépíteni az előnyüket. Tigenéék egyébként a GIWU elleni győzelemmel bebiztosították maguknak az alapszakasz harmadik helyét, ettől függetlenül a BEE elleni meccset sem engedték el. Nem igazán talált rést a CT-k védelmén a Békéscsabai E-sport Egyesület, pár perc elteltével máris 6-1-ről kellett összekapniuk magukat.
Részben sikerült is nekik, 6-4-nél minimális bankja volt a KmK-nak, ha ott nyerte volna a következő kört a BEE, akkor simán meglehetett volna az egyenlítés is. Nem így történt, a KmK újra rákapcsolt és behúzták az első félidő maradékának összes körét. 11-4-es részeredményt kellett volna megfordítani a Békéscsabai E-sport Egyesületnek.
A második elbukott pisztolykörrel viszont ez egyre távolabbi álomnak tűnt. Ahogy azt vártuk a KmK-tól, gyors és brutális támadásokat játszottak, amik remekül működtek.Pár kör után elkezdett ugyan felzárkózni a BEE, de már túlságosan is későn. Meccspontnál volt a KmK, amit pár hiba után győzelemre is váltottak, 16-10-re nyerték meg a mérkőzést tigenéék.
Ezzel a békéscsabai ötösnek egyetlen esélye maradt, meg kellett verniük az LvL UP csapatát, de még akkor is a WiLD vs GIWU meccs kimenetelétől függött a továbbjutásuk.
A K&H MNEB CS:GO liga 14. fordulójának további eredményei:
- KmK 16:11 GIWU
- LvL UP 4:16 Budapest Five
- LvL UP 14:16 BEE
- WiLD 16:13 GIWU
- Genesis 5:16 Salamander
Végül a WiLD ha szorosan is, de győzelmet aratott a GIWU felett és a BEE csapatának is sikerült nyernie az LvL UP ellen, így ha az utolsó pillanatban is, de gubiék kiejtették a GIWU-t és bejutottak a legjobb hat közé, bejutottak a K&H MNEB CS:GO liga második szezonjának rájátszásába.
Az alapszakasz legjobb hat csapatának küzdelme jövőhéten folytatódik. Június 2-án és 3-án is lesz K&H MNEB CS:GO mérkőzés, ahol már Bo3-as meccseken, egyeneskiesése rendszerben játszanak majd az alakulatok.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!