Érzik a fejlesztők is, hogy túl nagy a középső ösvény szerepe az éles mérkőzéseken.
Folyamatosan arra törekszik a Riot Games fejlesztőcsapata, hogy minden egyes ösvényes megtalálja a helyét a szurdokban. Az év elején megérkezett a jungle pool bővítés, hogy kevesebb autofill dzsungelessel töltődjön fel a lobby, majd jött a toronypáncél/Blade of the Ruined King top buff. Azonbon itt még nincs vége a sornak, ugynis Mark Yetter, ismertebb nevén RiotScruffy elárulta, hogy milyen szerepeket szemeltek ki magának a játékmenettel foglalkozó csapat emberei.
Buff boton
Az erősítés oka, hogy a szezon során fokozatosan visszaesett az alsó ösvényesek ereje. Megpróbálnak ebből visszaadni valamit, azonban még nincs pontos terv a megvalósításra. Az biztos, hogy a korábban elvett XP-ből nem látnak viszont egyetlen darabkát sem az ADC-k és supportok, más lehetőségekben gondolkozik a Riot.
Nerf miden
Úgy gondolják a fejlesztők, hogy a középső ösvénynek a legerősebb pozíciók között kell lennie egy egészséges LoL metában, azonban kicsit túllőttek az elmúlt patchekben ezen a célon. Jönnek a nerfek, amik között lesznek mechanikai változtatások is, nem csak egyszerűen csökkentenek pár számot. A legfontosabb dolog, amit mindig szem előtt tartanak a balance-ért felelős egyének, hogy ezeknek a változtatásoknak ne legyen be nem tervezett hatása topra.
Yetter végül kitért arra is, hogy gőzerővel dolgoznak azon, hogy további újításokkal még pontosabbá tegyék a matchmaking rendszerét. Ez segíthet abban, hogy egy játékos az adott tudásához közel álló csapattársakkal és ellenfelekkel kerüljön egy lobbyba, ami végre a smurf problémát is orvosolhatja. Várhatóan jóval kevesebb meccs kell majd ezeknek a "törpikéknek", hogy feljussanak arra a szintre, ami a képességeiknek megfelelő.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!