80 milliárd forintot fizettek a DayZ fejlesztőinek többségi tulajdonáért

80 milliárd forintot fizettek a DayZ fejlesztőinek többségi tulajdonáért

Újabb csapatra tette rá a kezét a kínai mamutcég. 

Az Epic Games és a Supercell mögött álló kínai óriás újabb cégbe vásárolta be magát. A Tencent már eddig is a világ legnagyobb videójátékokkal foglalkozó vállalata volt, azonban tovább növelte előnyét azzal, hogy a DayZ és Arma 3 mögött álló Bohemia Interactive 70-80%-ért kifizetett 260 millió dollárt.

Érdekes döntés letenni az asztalra 80 milliárd forintot egy olyan cégért, aminek a legsikeresebb steames játéka gyakorlatilag már hattyúdalát énekli. Néhány héttel húzták le a rolót a Bohemia Interactive apróbb központjai, amelyek kifejezetten a DayZ fejlesztéséért feleltek. Ez nem jelenti azt, hogy a battle royale játékok egyik őséhez ne érkeznének 2020-ban további frissítések, de mindenesetre fenntartásokkal kell kezelni a jövőbeli terveket.

A DayZ és az Arma 3 mellett természetesen más játékok is elkészültek az immár Tencent birtokában lévő fejlesztő csapat égisze alatt, de legutóbbi projektjük sem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Az Ylands hosszú évek után hagyta el az early access státuszt, de 2019. december 5-e óta nem sokat hallani róla. A Minecraft/Roblox babérjaira törő sandbox multis programban a kreativitáson van a hangsúly, de a szerverhibák és a singleplayer mód hiányosságai miatt csak azoknak ajánlott beruházni rá, akik kifejezetten többed magukkal szeretnének építkezni egy színes, poligonokból összetákolt világban.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - 5+1 HUAWEI termék 2026-ra, amiket bűn lenne kihagyni

Méltatlanul kevés figyelmet kapnak a HUAWEI termékek Európában, aminek nyilván köze van a kínai gyártó és a Google 2019-es válásának is, pedig ha szó nélkül elmész a HUAWEI mellett, akkor bizony sok remek eszköznek intesz búcsút.

Gaming - Ez az 5 játék fogyott a legjobban 2025-ben

A friss értékesítési adatok alapján – amely főkét az Egyesült Államokat érinti – úgy tűnik a DICE megcsinálta, és összerakták azt a videójátékot, amely mindössze néhány hét leforgása alatt év legkeresettebb címévé vált, olyan rekordot döntve, amire három éve nem volt példa.

Közvetítések