Több alkalmazottól megváltak.
A DayZ fejlesztésének első óráihoz egészen 2012-ig kell visszautazni, amikor Dean Hall csatlakozott a Bohemia Interactive csapatához, hogy összerakják a Dayz játékmódból készült különálló programot. A hatalmas projekt végül öt hosszú év után hagyta el az early access fázist, hogy 2018. december 13-án végre 1.0-s számozással érkezzen meg a PC-kre. A bugoktól hemzsegő program szép lassan a feledés homályába merült, amin nem segít az sem, hogy a pozsonyi stúdiót bezárta a fejlesztőcég.
We recently closed our Bratislava studio. It was a mutual decision between management and studio leads, and we want to thank all team members for their contribution.
— Bohemia Interactive (@bohemiainteract) April 27, 2020
This decision won't affect the future dev. of DayZ, which will continue as outlined here: https://t.co/iXt1gntkTa pic.twitter.com/Ca6nKH4KcW
A hivatalos közlemény szerint ez a döntés nem lesz hatással az ütemezésre, ami értelmében folyamatosan érkeznek a frissítések a akció-túlélőjátékhoz. A rajongók készülhetnek arra, hogy új fegyverek, járműroncsok és további támogatások érkeznek a DayZ-hez, amiknek köszönhetően a modderek kiélhetik kreatív vágyaikat. Az elmúlt hónapokban meglepő módon, de növekedésnek indult a kissé elfeledett videójáték népszerűségi mutatója. Átlagosan 17500-an indítják el egyszerre a DayZ-t, ami hiába tűnik alacsonynak, 2014 áprilisa óta nem voltak ilyen jó értékek Steamen.
Teljes áron továbbra sem éri meg a DayZ, hiába lelkesek a programozók, de egy nagyobb leárazás során esetleg tehettek vele egy próbát. A grafikai és játékmenetbeli hibák társaitok lesznek minden alkalommal, továbbá a társakat és ellenfeleket is néha nyomozni kell a hatalmas térképen, de kihívásból, zombikból és lootból egy pillanatra sincs hiány.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!