Kifejezetten mobilosoknak készítik a legújabb streaming szolgáltatást

Kifejezetten mobilosoknak készítik a legújabb streaming szolgáltatást

Őrületes pénzek mozognak a streaming iparban.

Aki kicsit is otthonosabban mozog a streaming platformok világában, az tisztában van azzal, hogy a Twitch jelenleg messze a legnépszerűbb szolgáltatás a tartalomgyártók számára. Ez nem jelenti azonban azt, hogy ne lehetne próbálkoznia más cégeknek konkurencia kiépítésével. Ebbe az iparba szeretne beszállni a Tencent, a világ legnagyobb videójátékokkal foglalkozó vállalata. A kínai óriás kifejezetten a mobilosok élőzését szeretné elősegíteni a Trovo segítségével.

Jelenleg a béta tesztelés folyik gőzerővel, de már most elárulta a Tencent, hogy a júliusi rajtot 30 millió dollárral szeretnék boostolni. A potenciális partnerek között ennyi pénzt oszt szét a cég, ami megfelelő motivációt adhat sokak számára, hogy a Twitchet/YouTube-ot/Facebookot elhagyják és inkább a Trovóval próbálkozzanak. 30 millióból 500 streamer (minden kategória top 20% tartalomgyártója) részesedik majd, a legnagyobbak akár 5000+ dollárt is zsebre tehetnek már az első hónapban, ami kifejezetten csábító a közepes mérető csatornák számára. A legnagyobbak valószínű nem lépnek azonnal, nekik nem éri meg váltani.

A Trovo megjelenésében a Twitchre szeretne hasonlítani, ami egy elég jó kezdet, mivel a nézők és a streamerek számára is átlátható felületet ígér. A hivatalos start után valószínűleg gyorsan kiderül majd, hogy mekkora igény van egy újabb streaming platformra, de a Mixer bedőlésével megnyílt a lehetőség mások számára, hogy vetélytársai legyenek a jól megszokott oldalaknak.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!