Elhunyt Reckful, gyászol a streaming és gaming közösség

Elhunyt Reckful, gyászol a streaming és gaming közösség

Sokkolta a hír az egész gaming világot.

Hosszú ideje súlyos depresszióval küzdött a streaming, WoW és HS világ egyik legnagyobb alakja, Byron "Reckful" Bernstein. Az amerikai srác halála előtt még néhány órával a közösségi oldalán kérte meg (ex)barátnője kezét, 31 éves volt.

Reckful közel egymillió követővel rendelkezett Twitchen, főleg a World of Warcraft közvetítések és a Hearthstone streamek miatt vált az egyik legismertebb arccá a tartalomgyártók között. Elképesztő eredményeket tudott felsorakoztatni a világ legnépszerűbb MMORPG-jéban, szezonokon keresztül nem volt nála erősebb Rogue, amivel a 3v3 aréna mérkőzéseken farmolta könyörtelenül a ratinget. 

Megkerülhetetlen alakja volt a népszerű podcasteknek, rendszeresen feltűnt a nagyobb offline eseményeken, miközben próbálta leküzdeni mentális problémáit, amelyek végül odáig vezettek, hogy saját maga ellen forduljon. A népszerű e-sportolóról és streamerről az összes nagyobb név megemlékezett egy kedves emlékkel, egy vicces történettel, vagy egy szívmelengető pillanattal. Asmongold, Trump, Amaz, Greekgodx, Lirik... Hosszú percekig lehetne sorolni a neveket, akik részvétnyilvánításukat fejezték ki a tragédia kapcsán.

Ha te is úgy érzed, segítségre lenne szükséged, hívd a krízishelyzetben lévőknek rendszeresített, ingyenesen hívható 116-123, vagy 06 80 820 111 telefonszámot! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések