Automata rendszert fejlesztenek a LoL-ba, hogy felismerjék a feedereket

Automata rendszert fejlesztenek a LoL-ba, hogy felismerjék a feedereket

Reszkethetnek az afkolók, a feederek és a trollok, bekeményít a Riot.

Rájött a Riot Games is arra, hogy egyre több olyan tényező van jelen a League of Legends mérkőzéseken, amelyek nagy mértékben képesek befolyásolni az eredményeket. A tényező alatt az AFK-okat, a szándékosan feedelőket és a trollokat kell érteni, akiket nagyon nehéz kiszűrni a hatalmas tömegből. 

A 10.14-es és 10.15-ös frissítésben megérkezik az éles szerverekre a hősválasztás alatt elérhető jelentés- és némításfunkció, amelyek várhatóan olyan adatokkal szolgálnak a fejlesztők felé, amelyekről eddig fogalmuk sem volt. A tesztidőszaktól rengeteget várnak, de nem csak ezen dolgoznak a háttérben.

Az első feladat, hogy aktualizálják az Idézők kódexét. A szabályrendszer frissítése mindenképp esedékes, mivel még konkrétabban meg kell határoznia a Riotnak azt, hogy melyek azok a magatartások, amelyek bomlasztónak minősülnek. A második feladat, hogy elkészüljön egy automatizált rendszer, ami képes felismerni és beazonosítani a szándékosan AFK-olókat és a feedereket/intereket. Mindenkinek lehet rossz napja, de a 83. halál már kicsit gyanús egy Cleanse + Ghost Nunuval.

Végül egy büntetési rendszert is szeretnének összerakni, ami eltántorítja a játékosokat attól, hogy AFK-oljanak és engedjék az ellenfél csapatának a könnyed győzelmet. Emellett azon is dolgoznak, hogy azok a játékosok ne szenvedjenek annyira, akiknek a csapattársuk úgy dönt, hogy inkább megáll a Fountainben táncolni a meccs hátralévő részében.

Mindegyik tervezett funkció rengeteget dobhatna a játékosélményen, minden a megvalósításon múlik.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked szokott AFK és/vagy feeder lenni a csapatodban?

  • 4 %
  • 63 %
  • 32 %
  • 1 %