Már két éves csúszásban van a játék és a megjelenés most még távolabbra tolódott.
Pont tegnap szedtük nektek össze azokat a játékokat, amikről egyetlen szó sem esett a vasárnapi Ubisoft Forward során, pedig már évek óta sokan várják a megjelenésüket. Az egyik ilyen a Skull & Bones, ami a legfrissebb pletykák szerint még jó darabig nem készül el, fejlesztését elölről kezdte a Ubisoft szingapúri csapata.
Pedig a játékot ide s tova már három éve jelentették be, durván számolva is minimum 4-5 éve állhatott hegesztés alatt a csapatnál. Az eredeti tervek szerint 2018-ban kellett volna megjelennie, ráadásul egy a játékot kísérő TV sorozattal együtt.
Ezekből eddig nem láttunk semmit, a játékról még a tavalyi E3 alatt sem beszéltek. Nem véletlen, ugyanis a VGC értesülései szerint a projektet újrakezdték, egy alapos rebooton esett át a még félkész játék. Persze az alapok megmaradtak, de a koncepció és a mögötte álló kreatív elmék egy része is változott.
A VGC-nek nyilatkozó névtelen fejlesztők elmondásai szerint az új cél, hogy a Skull & Bones egy olyan live service alapú játék legyen, mint például a Fortnite. Nem fogunk hajókat építeni néhány másodperc alatt különböző nyersanyagokból, de a Fortnite egyébként valóban elismerésre méltó frissítési rendszere visszaköszön majd a franciák kalózos játékában.
Folyamatosan frissülnek majd a küldetések, maga a játék világa is, ami az ígéretek szerint jócskán meg lesz pakolva különböző közösségi eseményekkel. Adódik a kérdés, hogy ez vajon azt is jelenti, hogy a Skull & Bones egy free2play címként jelenik majd meg? Erre sajnos nem adtak választ a források.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!