Elölről kezdik a Skull & Bones fejlesztését, a Fortnite-ból is merítettek ihletett

Elölről kezdik a Skull & Bones fejlesztését, a Fortnite-ból is merítettek ihletett

Már két éves csúszásban van a játék és a megjelenés most még távolabbra tolódott.

Pont tegnap szedtük nektek össze azokat a játékokat, amikről egyetlen szó sem esett a vasárnapi Ubisoft Forward során, pedig már évek óta sokan várják a megjelenésüket. Az egyik ilyen a Skull & Bones, ami a legfrissebb pletykák szerint még jó darabig nem készül el, fejlesztését elölről kezdte a Ubisoft szingapúri csapata.

Pedig a játékot ide s tova már három éve jelentették be, durván számolva is minimum 4-5 éve állhatott hegesztés alatt a csapatnál. Az eredeti tervek szerint 2018-ban kellett volna megjelennie, ráadásul egy a játékot kísérő TV sorozattal együtt.

Ezekből eddig nem láttunk semmit, a játékról még a tavalyi E3 alatt sem beszéltek. Nem véletlen, ugyanis a VGC értesülései szerint a projektet újrakezdték, egy alapos rebooton esett át a még félkész játék. Persze az alapok megmaradtak, de a koncepció és a mögötte álló kreatív elmék egy része is változott.

A VGC-nek nyilatkozó névtelen fejlesztők elmondásai szerint az új cél, hogy a Skull & Bones egy olyan live service alapú játék legyen, mint például a Fortnite. Nem fogunk hajókat építeni néhány másodperc alatt különböző nyersanyagokból, de a Fortnite egyébként valóban elismerésre méltó frissítési rendszere visszaköszön majd a franciák kalózos játékában.

Folyamatosan frissülnek majd a küldetések, maga a játék világa is, ami az ígéretek szerint jócskán meg lesz pakolva különböző közösségi eseményekkel. Adódik a kérdés, hogy ez vajon azt is jelenti, hogy a Skull & Bones egy free2play címként jelenik majd meg? Erre sajnos nem adtak választ a források.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések