Márkák csatája, avagy saját Fall Guys skint kap, aki a legnagyobb összeget adományozza

Márkák csatája, avagy saját Fall Guys skint kap, aki a legnagyobb összeget adományozza

Számos cég, szervezet licitál egymásra, hogy ők élhessenek ezzel a lehetőséggel.

Túlzás nélkül lehet mondani, hogy a Fall Guys a megjelenése óta letarolta az internetet, hihetetlenül gyorsan hatalmas népszerűségre tett szert a vicces battle royale játék. Már a Fortnite leakerei is felfigyeltek rá, így ide is érkeznek folyamatosan a különféle skin leakek.

Ha viszont skinek, a fejlesztőket sem kell félteni, egy különleges játékot indítottak el Twitteren, a Battle of the Brandset, vagyis a márkák csatáját. A játék lényege, hogy aki a legnagyobb összeget adományozza a SpecialEffect nevű jótékonysági szervezetnek, mely hátrányos helyzetű gamereken segít, kap egy saját Fall Guys skint.

A játék meghirdetése óta számos márka részt vett benne, cikkünk publikálásakor a számos e-sport játékban ismert G2 Esports vezette a listát, 130 003 dollárt ajánlottak fel, és még egy látványos tervvel is készültek az elképzelt babfigurájukról.

Abszolút pozitív példa ez arra, hogy igazán kreatív módon is lehet jótékonysági akciókat hirdetni, persze az is tény, hogy nem mindenkinek van a kezében egy éppen játékosok, nézők, olvasók millióit megmozgató játék. Mindenesetre a Fall Guys csapatának hatalmas pacsi az akcióért!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések