Rocket League - Bővül a játék Challenge-rendszere, jönnek a szezon szintű kihívások

Rocket League - Bővül a játék Challenge-rendszere, jönnek a szezon szintű kihívások

Az eddigi heti kihívások mellett most már hosszútávú célokat is teljesíthetünk.

Korábbi cikkeinkben beszámoltunk már arról, milyen újdonságok érkeznek az ingyenessé váló Rocket League-ben: a konzolról játszó játékosoknak immáron lehetőségük lesz átmenteni rankjaikat és itemjeiket más platformokra, illetve alapjaiban változik meg a beépített bajnokságrendszer.

Most újabb nagy változásról rántotta le a leplet a Psyonix: a játékba épített kihívásrendszer is igen alapos ráncfelvarráson esik át.

Az eddigi rendszer során minden szerdán minden játékos kapott három küldetést, melyek teljesítésére egy hét állt rendelkezésre. Ezek különböző nehézségi szinten mozogtak (például lőj egy gólt egy bizonyos autóval, vagy jegyezz 20 kapura lövést 3v3 mérkőzéseken). A Rocket Pass Prémiumra beruházó játékosok három további kihívást is teljesíthettek, ezek jutalma pedig plusz XP volt, amelyekkel könnyebben tudtak szintet lépni mind a játékban alapból, mind pedig a Rocket Passon belül.

A frissítést követő kihívásrendszer megtartja ezeket a heti kihívásokat, ellenben bemutatkoznak a szezonális, valamint az eseményszintű kihívások is. Utóbbiról a Psyonix későbbre ígért tájékoztatást, de az előbbi kettőt részleteiben is kifejtette. A heti kihívások ugyanolyan formában lesznek teljesíthetők, a szezonális kihívások ellenben a teljes kompetitív szezonra vonatkoznak. Értelemszerűen ezek több időt is vesznek majd igénybe, hogy teljesítsd (példának olyan kihívást adtak meg a fejlesztők, miszerint játssz le összesen 100 online mérkőzést, nyerj meg 100 online mérkőzést, vagy jegyezz legalább 250 kapura lövést az összes mérkőzéseden). Néhány szezonális kihívás rögtön a következő szezon kezdetétől elérhető lesz, míg lesznek olyanok is, amelyek csak később lesznek teljesíthetők. A Rocket Pass Prémium tulajdonosok ebből is kapnak további darabokat.

Ezeket a kihívásokat a főmenüből a megújuló Challenges fülön át lehet megtekinteni, minden információ itt érheti el velük kapcsolatban. Többféle jutalmat is be lehet húzni: itemet az autóra, XP-t, vagy akár dropot is.

Dropokat az ingyenesen elérhető feladatok adnak. Amikor kapsz egy dropot és azt „kinyitod”, akkor kapsz egy itemet a raktáradba. Az item ritkasága meg fog egyezni a drop ritkaságával, de ez a skála az uncommontól kezdve a black marketig terjed. Ráadásul a dropokból szerzett itemeket bárkivel el lehet cserélni a jövőben. (Magukat a dropokat viszont nem!)

A játék ingyenessé válását követően ráadásul ez lesz az egyetlen mód, hogy ingyenesen itemeket zsebeljünk be, azaz az eddigi, szintlépéseket követő droprendszer megszűnik.

A dropokból kapható itemek a következőek lehetnek:

  • Blueprintből megszerezhetőek
  • Korábbi ládák tartalmai egészen a Champions 1 Series-ig

Így amennyiben még nincsen, most már tudsz szerezni akár Zomba kerekeket, Dueling Dragons gólrobbanást, Heatwave decalt, és sok más egyebet is. Ezek az itemek ráadásul becserélhetők is lesznek, változatlan szabállyal: öt ugyanolyan ritkaságú elemért cserébe jön egy ritkább.

Azáltal, hogy sok új dolgot lehet majd becserélni, a jelenleg a játékban lévő itemek egyre kevesebbszer fognak előfordulni. Szóval ha például egy Titanium White festésű Octane autóra vágysz, akkor még azelőtt cseréld be az összes itemed, mielőtt ingyenessé válik a játék.

Azok a játékosok, akik legelőször indítják el a játékot, ők ráadásul úgynevezett „New Driver” kihívásokat is kapnak. Ezekkel a kihívásokkal válnak elérhetővé azok az itemek, amelyeket a játékot korábban elkezdő játékosok szintlépéssel értek el. Ezek a kihívások teszik elérhetővé az Octane, a Breakout, valamint a Merc járgányokat, valamint sok más, az autóra szerelhető elemet, valamint ezek adhatnak jó kezdőlökést az új játékosoknak, a példának megadott kihívások között ugyanis olyanokat soroltak fel a szervezők, miszerint: „teljesítsd a kapus tréninget könnyű nehézségi szinten”, vagy „jegyezz két centerezést, vagy tisztázást online mérkőzésen”.

Az eseményszintű kihívásokról a fejlesztők későbbre ígértek tájékoztatást, ezen kívül azt is kijelentették, hogy még sok mindenről szeretnék lerántani a leplet, mielőtt ingyenessé válik a játék.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!