G.I. Joe együttműködésre célozgatott az Epic Games kreatív igazgatója

Donald Mustard már egy önálló marketingfelületként működik a Fortnite számára.

A Fortnite a kezdetektől fogva mondhatni tökéletes marketinget folytatott, olyan szinten tudták megszólítani a játékosokat, amire kifejezetten kevés fejlesztő képes. Ez nyilván köszönhető a cég kitűnő marketingeseinek, no meg a kreatív igazgatónak, Donald Mustardnak, aki mára már önálló promóciós felületként működik, kreatív célozgatásaival ő egyedül is képes felkelteni a játékosok érdeklődését. Donald különösen jól tudja kelteni a hype-ot az in-game eventek előtt, pusztán azzal, hogy változtatgatja Twitteren a tartózkodási helyét, de más újdonságokat is belengetett már az embereknek. Ha valamiben, akkor abban biztosak lehetünk, hogyha ő kitesz valamit, az nem véletlenül történik. 

Donald nemrég egy érdekes Zoom meetingen vett részt, ahol Geoff Keighley újságíróval és néhány rajongóval beszélgettek különféle érdekes témákról, miközben inspirációt merítettek egymástól. Donald erről az eseményből az alábbi tweetet osztotta meg.

A második mondat az, ami igazán érdekes, itt ugyanis azt kéri, hogy számolják meg, hány új tartalomra utaló tárgyat rejtett el a háttérben. A követői természetesen jól átvizslatták a kameraképét, és végül a balszélén elhelyezett akciófigurára lettek figyelmesek.

Ez egy G.I. Joe akciófigura, még pedig Snake Eyes.

A játékosok ez alapján könnyen elképzelhetőnek tartják, hogy egy G.I. Joe együttműködés jöhet létre a jövőben. A karakter nem hivatalos verziója már megtalálható a Fortnite-ban, sokak szerint 8-Ball valójában Snake Eyes nem hivatalos verziója, Scratch pedig Storm Shadowt eleveníti meg.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!