Call of Duty: Mobile - Kínában azonnal a top játékok közé ugrott

Call of Duty: Mobile - Kínában azonnal a top játékok közé ugrott

Hosszú huzavona után december 25-én jelent meg a játék a bolygó másik oldalán, és kiváló rajtot tudhat magáénak.

Aki már egy kicsit is kikacsintott az európai, amerikai gaming szférából, az tudhatja, hogy keleten merőben másképp működnek a dolgok. Egyrészt a mobilos játékok sokkal népszerűbb, mint a konzolos, vagy PC-s változatok, másrészt vannak országok, ahol egyre szigorúbb cenzúrát vezetnek be. Ezek között egyértelműen Kína jár az élen, ahol egy játéknak sokszor merőben másképp kell kinéznie, mint Európában, hogy a hatóságok engedélyezzék, de India is kezdi átvenni ezt a szokást.

Hosszú huzavona után 2020 végén a kínai játékosok is kipróbálhatták végre a Call of Duty: Mobile-t, az ugyanis megjelent iOS-re, a Sensor Tower információi szerint pedig kitűnő rajtot nyomott, a megjelenés hetén a legtöbb bevételt termelő 5 játék közé repült.

Egész pontosan 14 millió dollárt hozott a konyhára iOS készülékeken, és csupán a Fantasy Westward Journey, a PUBG Mobile (kínai nevén Game for Peace) és az abszolút aduásznak számító Honor of Kings tudta megelőzni. Ezzel az összeggel a CoD: Mobile már 644 millió dollár bevételt termelt világszerte a 2019-es megjelenése óta.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A mezőgazdasági szektorban dolgozni dicsőség!

Néhány évtizeddel ezelőtt teljesen természetes volt az, hogy rengetegen a mezőgazdaságban dolgoztak. Aztán jött a robbanásszerűen fejlődő technológia, az urbanizálódás, a fogyasztó társadalom és megannyi egyéb modern hívság, és máris eltolódott a mérleg nyelve az ipari, gyári és szellemi munkák felé. 

Üzlet - Milyen luxusmeglepetést válasszunk egy dohányos férfinak?

Sokak szerint a szivarozás egyet jelent a luxussal, általában jól öltözött, tehetős üzletemberekkel azonosítjuk, ellentétben a cigarettázással, amely a nikotinéhség gyors kielégítésére alkalmas, vagy a pipázással, ami a vén tengeri medvék sajátja.

Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Közvetítések