Most már tényleg egy mukkot se! - Különleges funkciót kapott a Phasmophobia

Most már tényleg egy mukkot se! - Különleges funkciót kapott a Phasmophobia

Az ősz folyamán nagy sikert arató horrorjáték egy újabb olyan funkciót kapott, mely még "élethűbbé" teszi az élményt.

Ha horrorjátékról van szó, akkor a Phasmophobia egyértelműen valami újat tudott mutatni a piacnak. A kooperatív szellemazonosítás sosem volt még ennyire szórakoztató, és ennyire jól tálalt, főleg egy solo fejlesztés eredményeként. A játék annyira sikeres lett, hogy volt idő, hogy jobban fogyott Steamen, mint a Cyberpunk 2077 előrendelések. Ráadásul pár hete megkapta az új pályáját is, mely egy elhagyott börtön kísérteties rácsai közé vezeti a vadászokat.

A fejlesztő DKnight viszont nemrég egy újabb funkcióról rántotta le a leplet; a szellemek mostantól hunt során keresik a játékosok hangját, tehát célszerű csendben maradni.

A legviccesebb az egészben, hogy sokan azt hitték, ez eddig is része volt a játéknak, így nem csoda, hogy a poszt alatt rengeteg komment erről szól. Ezzel a fejlesztéssel viszont a játék még egy kicsit közelebb lépett a "realitáshoz", hiszen a horrorfilmekből már megtanulhattuk, hogy bujkálás esetén csendben kell maradni, vagy legalábbis kellene...

Kíváncsian várjuk, hogy mennyire lesz sikeres ez a lépés, egyelőre csak az experimental verzióban érhető el, viszont ha a játékosoknak bejön, átkerülhet az élő játékba is. Vajon működhet-e így már a jól bevált filmes mozdulat, hogy utána kiabálunk a szellemnek, hogy hagyja békén a társunkat, üldözzön helyette inkább minket?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!