Az első részletek bejelentésekor még egyáltalán nem említette a Riot Games, hogy a Smite erősítést kaphat a jövő heti frissítésben.
Temérdek változtatással készül a Riot Games a jövő heti, 11.6-os frissítésre, amelyben népszerű tárgyak kapnak buffokat, gyengítenek néhány metahőst, valamint hozzányúlnak a dzsungelesek saját Idézői Képességéhez, a Sújtáshoz. Egyelőre még minden bejelentett módosítás kísérleti fázisban van, de az esetek 95%-ában pontosan ezek érkeznek meg a szerverekre, szóval lehet készülni lélekben a felfrissített metára.
11.6-os LoL frissítés tervezett tárgy- és rúnaváltoztatásai pontos értékekkel
- Ravenous Hunter (nerf): Alap omnivamp 1%-ról 0%-ra csökken, jelzőkénti omnivamp 1,7%-ról 1,5%-ra csökken
- Fleet Footwork (nerf): Gyógyítás AP aránya 30%-ról 20%-ra csökken
- Blade of the Ruined King (nerf): Lifesteal 12%-ról 10%-ra csökken, a passzív (siphon) sebzése 40-120-ról 40-150-re növekszik (1-18-as szinttől függően)
- Sterak's Gage (nerf): Változik a Bloodlust passzív, az első jelző utáni gyógyítások 50%-os csökkentést kapnak
- Stridebreaker (nerf): 300 HP helyett 200 HP-t ad a tárgy
- Seeker's Armguard (nerf): Killenkénti armor 1-ről 0,5-re csökken, maximum 30-ról 15-re
- Verdant Barrier (nerf): Killenkénti magic resist 0,5-ről 0,3-re csökken, maximum 15-ről 9-re. 25 AP helyett 20 AP-t ad a tárgy
- Void Staff (nerf): 65 helyett 70 AP-t ad, de a költsége 2500 aranyról 2700 aranyra növekszik
- Shureliya's Battlesong (buff): Aktív képesség töltési ideje 90 másodpercről 70 másodpercre csökken
- Luden's Tempest (buff): Ha képességgel sebzed az ellenséges hősöket, akkor 0,5 másodperccel csökken a Luden töltési ideje (maximum 6 másodperccel csökkenthető képességenként)
- Sunfire Aegis (buff): Képességgyorsítás 15-ről 20-ra növekszik, Immolate sebzés jelzőként +10%-ról +12%-ra nő
- Rabadon's Deathcap (buff): 3800 arany helyett 3600 aranyba kerül
- Immortal Shieldbow (változtatás): Lifesteal 12%-ról 10%-ra csökken, az új passzív 25-50% támadási sebességet ad proccolásnál, a pajzs 250-700-ról 300-800-ra növekszik
- Liandry's Anguish (változtatás): A megégetett célpontok után 5% magic penetrationt kapott (maximum 15%-ot). Ez megváltozik arra, hogy 12% bónusz mágikus sebzést oszt ki a tárgy az égetett célpontok bónusz HP-ja alapján (maximum sebzés 1250 bónusz HP-nál aktiválódik)
- Ironspike Whip (változtatás): 1200 arany helyett 1100 aranyba kerül, de az aktív töltési ideje 15 másodpercről 20 másodpercre növekszik
- Teleport (változtatás): Nem ad újraéledési, sem másmilyen Homeguardot, cserében a bónusz mozgási sebesség 30/40/50%-ról 50%-ra változik, a képesség töltési ideje 420-240 másodpercről 420-210 másodpercre csökken
- Smite (buff): Alap gyógyítás 70-ről 90-re növekszik
- Gromp (változtatás): 125-168,75 XP helyett 135-182,25 XP-t ad a béka legyőzése
A következő oldalon a 11.6-os LoL patch tervezett hőserősítéseit és -gyengítéseit találjátok pontos értékekkel!
11.6-os LoL frissítés tervezett hősváltoztatásai pontos értékekkel
- Hecarim (nerf) - Rampage (Q): Sebzés 60/102/144/186/228-ról 60/97/134/171/208-ra csökken
- Karthus (nerf) - Lay Waste (Q): Sebzés 45/65/85/105/125-ről 45/62,5/80/97,5/115-re csökken
- Urgot (nerf) - Purge (W): On-hit sebzések 75% helyett 50%-ban hatékonyak
- Lillia (nerf) - Lilting Lullaby (R): Töltési idő 130/110/90 másodpercről 150/130/110 másodpercre növekszik
- Renekton (nerf) - Dominus (R): Bónusz életerő 250/500/750-ről 250/400/550-re csökken
- Gnar (nerf): Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,593-ra csökken
- Akali (buff): Az összes képességét módosítják, részleteket itt találtok
- Xin Zhao (buff): Minden képességét megváltoztathatják a lándzsás junglernek, részleteket itt olvashattok
- LeBlanc (buff) - Distortion (W): Manaköltség 60/75/90/105/120 manáról 60/70/80/90/100 manára csökken
- Sylas (buff)
- Petricite Burst (passzív): Támadási sebesség 80%-ról 125%-ra növekszik
- Kingslayer (W): Töltési idő 13/11,5/10/8,5/7 másodpercről 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercre csökken
- Pyke (buff) - Phantom Undertow (E): Töltési idő 15 másodpercről 15/14/13/12/11 másodpercre csökken
- Volibear (buff)
- Frenzied Maul (W): Sebzett szörnyeken a gyógyítás 50%-ról 100%-ra növekszik
- Sky Splitter (E): Szörnyekre a sebzés maximuma 150/300/450/600/750-ről 750-re növekszik
A 11.6-os frissítés március 17-én, szerdán élesedik az összes szerveren, addig a League of Legends hivatalos teszt szerverén, a PBE-n gyakorolhatjátok be a változtatásokat.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!