Üzlet: Úgy tűnik, hogy mégsem lesz a Microsofté a Discord

Üzlet: Úgy tűnik, hogy mégsem lesz a Microsofté a Discord

Hiába használják 140 millióan a Discordot, egyelőre még nem termeli úgy a pénzt, ahogy arra sokan számítanak.

A Discord minden felvásárlási ajánlatot lesöpört az asztalról, vagyis sem a Microsoft, sem az Amazon, sem az Epic Games nem szerezheti meg a népszerű csevegőalkalmazás tulajdonjogát. Márciusban még 10 milliárd dolláros összegekkel dobálóztak az interneten, de a jelek szerint még ekkora összeg sem elég arra, hogy valamelyik gigacég megkaparintsa magának a világ egyik legnépszerűbb online chat platformját.

Egyelőre megtartja függetlenségét a Discord, hiába nem nyereséges még a projekt. Havonta nagyjából 140 millió felhasználóval büszkélkedhet a csevegőplatform, azonban "csak" 130 millió dolláros árbevételt termelt a cég 2020-ban. A Microsoft ilyen feltételekkel vette volna át a vállalkozást, amely becsatornázható lett volna az Xbox felületére, mint egy könnyedén használható felület, amelyen kommunikálhatnak a játékosok. 

Mind a Discord, mind a Microsoft hajlandó arra, hogy újratárgyalják a jövőben a felvásárlás feltételeit, azonban egy időre marad minden a régi kerékvágásban. 

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te használod a mindennapokban a Discordot?

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések