LoL: Tahm Kench mini-rework és két új tárgy, már éles a 11.13-as patch

LoL: Tahm Kench mini-rework és két új tárgy, már éles a 11.13-as patch

Rengeteg tárgy változott a League of Legends legújabb, 11.13-as frissítésében.

Belengette már korábban a Riot Games, hogy hamarosan két teljesen új tárgy érkezik meg a League of Legendsbe. Erre már nem kell tovább várnotok, ugyanis a 11.13-as frissítés már éles a szervereken, vagyis játzhattok a Hullbreakerrel és az Anathema's Chainsszel. A PROJECT: Zed Prestige Edition június 24-étől érhető el, az Astronaut Maokai, Astronaut Rammus, Astronaut Veigar és Astronaut Corkira még július 1-jéig várnotok kell. Az alábbiakban a 11.13-as LoL patch teljes leírását elolvashatjátok.

11.13-as LoL frissítés hősgyengítései 

  • Rumble - Scrap Shield (W): Töltési idő 6-ról 7/6,75/6,5/6,25/6 másodpercre csökkent, bónusz mozgási sebesség 15/20/25/30/35%-ról 10/15/20/25/30%-ra csökkent
  • Lee Sin - Tempest (E): Sebzés 100/140/180/220/260-ról 100/130/160/190/220-ra csökkent
  • Riven - Valor (E): Pajzs nagysága 95/125/155/185/215-ről 85/115/145/175/205-re csökkent

11.13-as LoL frissítés hőserősítései

  • Xayah - Double Daggers (Q): Tőrönkénti sebzés 45/65/85/105/125-ről 50/75/100/125/150-re, maximális sebzés 90/130/170/210/250-ről 100/150/200/250/300-ra növekedett
  • Aphelios - The Hitman and the Seer (passzív): Bónusz AD 4/8/12/16/20/24-ről 5/10/15/20/25/30-ra növekedett, bónusz Lethality 3,5/7/10,5/14/17,5/21-ről 4,5/9/13,5/18/22,5/27-re növekedett
  • Olaf
    • Szintenkénti HP 93-ról 100-ra növekedett
    • Mana regen 7,47-ről 7,5-re növekedett
    • Szintenkénti mana regen 0,58-ról 0,6-ra növekedett

11.13-as LoL frissítés egyéb hősváltoztatásai

  • Tahm Kench: Mini-reworköt kapott a hatalmas nyelvű támogató, részleteket itt olvashattok
  • Viego
    • Blade of the Ruined King (Q): Minionokból 100% helyett 50%-ot gyógyít
    • Harrowed Path (E): Bónusz mozgási sebesség 20/22,5/25/27,5/30%-ról 25/27,5/30/32,5/35%-ra növekedett, lövedék sebzése 1000-ről 1200-ra növekedett, lövedék távolsága 700-ról 775-re növekedett

11.13-as LoL frissítés toronyváltoztatásai és Smite módosításai

  • A felső és alsó ösvényes tier 2-es tornyok (belsők) 250 aranyat adnak pluszban annak a játékosnak, aki ledönti ezeket
  • Challenging Smite és Chilling Smite: Sebzést 900 true damage-ről 500 (+10% a célpont max HP-ja) true damage-re változtatták

A következő oldalon a 11.13-as LoL patch rúna- és tárgyváltoztatásait találjátok meg! 

11.13-as LoL frissítés rúna- és tárgyváltoztatásai

  • Divine Sunderer (nerf): Sebzést 12% max HP-ról 12% max HP-ra (közelharci)/9% max HP-ra (távolsági) gyengítették
  • Anathema's Chains: Új tárgyat kapnak az enchanter támogatók, itt találjátok meg a képességét
  • Hullbreaker: Új tárgyot kovácsoltak a Sanguine Blade darabjaiból, a split pusher item tulajdonságait itt olvashatjátok el
  • Luden's Tempest (buff): Teljes költséget 3400 aranyról 3200 aranyra csökkentették
  • Liandry's Anguish (buff)Teljes költséget 3400 aranyról 3200 aranyra csökkentették
  • Everfrost (buff)Teljes költséget 3400 aranyról 3200 aranyra csökkentették
  • Moonstone Renewer (buff): Jelzőkénti gyógyítás és pajzs bónuszát 6%-ról 7%-ra növelték
  • Ghost Poro rúna (buff): Hatóidő 60 másodpercről 90 másodpercre növekedett, felfedés hatóideje 4 másodpercről 6 másodpercre növekedett

11.13-as LoL frissítés tárgyváltoztatásai a mozgási sebességgel kapcsolatban

  • Shurelya's Battlesong (nerf)
    • Aktív képesség bónusz mozgási sebessége 60% folyamatosan csökkenő (30% a limit) helyett 30% mozgási sebességet ad, ami nem csökken fokozatosan
  • Cosmic Drive (nerf)
    • Mozgási sebesség 10-30-ról (szinttől függően) egységesen 20-ra változott
    • AP 75-ről 80-ra növekedett
  • Nimbus Cloak rúna (nerf)
    • Bónusz mozgási sebesség a töltési idő alapján 5%/20%/35%-ról 5%/20%/25%-ra csökkent
  • Galeforce (nerf)
    • Mitikus passzív 3% mozgási sebesség helyett 2%-ot ad
  • Prowler's Claw (nerf)
    • Töltési idő 60 másodpercről 90 másodpercre növekedett
    • Lethality 21-ről 18-ra csökkent
    • Az aktívot ellenséges egység helyett csak ellenséges hősökre lehet elnyomni
  • Stridebreaker (átalakítás)
    • Eltávolítva: Nem dashel 300 egységet előre a hős az aktív megnyomása után
    • Halting Slash (aktív) sebzése az összes AD 75%-a helyett 100%-ot okoz
    • Aktív lassítása 2 másodperc alatt folyamatosan csökkenő 40%-ról 90%-ra növekszik, ami 40%-ra csökken 3 másodperc alatt
    • Aktív töltési ideje 20 máodpercről 15 másodpercre csökkent
    • Az aktívot mozgás közben is használni lehet
    • Passzív 30 mozgási sebesség 20-ra csökkent
    • Mitikus passzív 3% mozgási sebességről 2%-ra csökkent
    • 200 HP helyett 400 HP-t ad
    • 45 AD helyett 40 AD-t ad

  • Trinity Force (átalakítás)
    • Mozgási sebesség találatok (on-hit) után 25-ről 20-ra csökkent
    • AD 30-ról 35-re növekedett
  • Lich Bane (átalakítás)
    • Mozgási sebesség 10%-ról 8%-ra csökkent
    • AP 70-ről 75-re növekedett
  • Black Cleaver (átalakítás)
    • HP 400-ról 450-re növekedett
    • Bónusz mozgási sebesség jelzőként 5-ről (max 30) 3-ra (max 18) csökkent
  • Dead Man's Plate (átalakítás)
    • 8 másodperc helyett 4 másodperc alatt maximálisra töltődik a passzív
    • Maximális bónusz mozgási sebesség 60-ról 40-re csökkent
    • Bónusz sebzés jelzőnkénti 1 mágikus sebzésről jelzőnkénti 1 fizikai sebzésre (+100% alap AD-ra) változott
  • Death's Dance (átalakítás)
    • Ellenséges hős kiiktatásánál 10% gyógyítás helyett 15%-ot gyógyít
    • Eltávolítva: Nem ad 30% bónusz mozgási sebességet 2 másodpercre a kiiktatás

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Oreskis / Alphacoders)

Kövess Minket!



Te örülsz annak, hogy átalakították a Sújtást (Smite-ot)?