Négy éve létezik a bug, mégsem tesz ellene a Valve semmit

Te találkoztál már ezzel a buggal?

A CS:GO bugos, ez nem újdonság, de azért a legtöbb dolgot ki szokták javítani a fejlesztők. A kivétel erősíti a szabályt, így most íme egy olyan bug, amit restek volna kigyomlálni, pedig már hosszú évek óta létezik és most újra egyre több figyelmet kap a közösségen belül.

Nem is gondolnánk, hogy mennyire bonyolult számítások vannak a játék mögött, például azok, amelyek a különböző fegyverek, különböző mozgások során tapasztalható pontatlanságát adják. Aki játszott már valaha CS:GO-t az pontosan tudja, hogy másképp viselkednek a fegyverek álló helyzetből, futásból, sétából vagy akár guggolásból elsütve. Ez a hosszúéletű és fontos bug pedig pont az utóbbi kettőhöz kapcsolódik.

Neveztesen, ha egyszerre nyomjuk a séta és a guggolás gombot, akkor persze lassan, de hangtalanul lopózhatunk bármelyik ellenfelünk mögé vagy éppen mellé, egy árva zaj nélkül kerülhetjük meg a füstöket, stb. A gond az, hogy ebből a pozícióból, ha elengedjük a sétáért felelős gombot, a fegyverünk első pár lövése borzasztó pontatlan lesz és mindezt nem szándékosan teszi velünk a játék. Ekkor ugyanis hiába guggolunk, a játék azzal a képlettel számolja a fegyverünk pontatlanságát, amit a futáshoz használ, azzal pedig pontosan tudjuk, hogy mennyire félre hordanak a fegyverek.

a pontatlanság mértékének ábrázolás a mozgási sebesség tükrében (forrás: youtu.be/bjWboLXIBKU)

Különböző tervek a bug javítására már jó ideje léteznek, az persze más kérdés, hogy a Valve eddig ezzel nem foglalkozott. Éppen itt lenne az ideje, hogy kijavítsák ezt a bugot is, addig is a sétálva guggolást nem ajánljuk, hacsak nem szeretnénk megörvendeztetni társainkat néhány humoros jelenettel, amikor az egy helyben álló ellenfelet sem tudjuk ellőni, hála a bugnak.

A bugról egy remek, angol nyelvű összefoglalót készített Zoddom.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!