Vagy egy nevetséges bug volt vagy olyan időzítés, amit ezer évente egyszer látunk.
Ez most tipikusan az a példa, amikor egyik szemünk sír, a másik nevet. Sír, mert ilyen hibának, anomáliának nem lenne szabad léteznie a világ egyik legnépszerűbb e-sport játékában és nevet, mert ezen már inkább csak nevetünk egyet kínunkban. Hogy mégis miről van szó? A VP.Prodigy és a Fnatic összecsapásának egyik súlyos bugjáról.
A két csapat a WePlay Academy League tegnapi fordulójában találkozott, ahol végül egy kétszeres hosszabbításba torkolló meccset játszottak, ami a VP.Prodigy győzelmével zárult. A gond az, hogy rendes játékidőben a Fnatic Risingnak kellett volna nyernie.
A 30. körben jártunk, a VP utánpótlás csapata, hűen a nagy csapathoz, kifutott az időből és olyan későn ért be Overpass B lerakójára, hogy már nem volt idejük élesíteni a bombát, ezzel pedig 16-14-re nyert volna a Fnatic Rising. De csak nyertek volna, mert a játék ezúttal úgy gondolta, hogy kifutva az időből is lehet már C4-et élesíteni.
A klipp persze csalóka. Hiszen, a közvetítésen úgy tűnt, mintha l0m1k 2 másodpercnél kezdte volna el letenni a bombát, legalábbis a játékos POV-jából ez látszik. Érdemes azonban előtte, már Kevve szemszögéből az X-rayt figyelni. L0m1k nem 2 másodpercnél guggolt le a bombával, de még így is szemmel láthatóan később, mint ami még eredményes lett volna. Évek óta megy a vita, hogy vajon a "use" vagy a "lövés" gombbal gyorsabb a bombarakás, egyáltalán van-e különbség a kettő között?
Akárhogyis, ilyen bugot, anomáliát ritkán látunk és ezzel a buggal a VP.Prodigy ki tudott egyenlíteni, hosszabbításban pedig meg is nyerték a meccset.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!