Nem remél 2027-ig bevételt áruházából az Epic Games

Nem remél 2027-ig bevételt áruházából az Epic Games

Az Epic Games közel 500 millió dollárt fektetett már be virtuális áruházába.

Közel 1 éve vette kezdetét az Epic Games, illetve az Apple (valamint a Google) közötti per, ahol egy tavaly augusztusi bírósági ítélet mindkét félnek egyaránt igazat adott. Az egész történet úgy kezdődött, hogy az Epic Games új fizetési módot vezetett be Androidon és iOS-en, amivel közvetlenül tőlük tudtak a játékosok V-Bucksot venni, erre válaszolva az Apple levette a Fortnite-ot az App Store-ból, később a Play Store-ból is eltűnt a kínálatból. A per azóta is zajlik, amiről több hivatalos dokumentum is nyilvánosságra került. Ezek a dokumentumok részletezték az Epic Games és az EGS gazdasági működését is, ráadásul több érdekes részlet is kiderült ezekből.

Veszteséges az Epic Games Store!

A dokumentum rögtön cáfolja az Epic ügyvédeinek korábbi állítását, az Apple ügyvédei szerint ugyanis az "Epic Games Store nem profitál, és ha valaha is fog, az nem a következő néhány évben fog megtörténni".

Egy 2019-es jelentés alapján az Epic Games 181 millió dollár veszteséget termelt ebben a naptári évben, és ugyan 2020-ban ezt mérsékelni tudták körülbelül 43 millió dolláros mínuszra, az idei naptári évre 139 millió kiesést jósolnak. Ismerve, hogy a kiadónak egyik pénzügyi stratégiája, hogy a megjelenés előtt álló játékok exkluzivitási jogát megvásárolja, valamint hogy olykor népszerű játékokat is egy bizonyos ideig ingyenesen lehet beszerezni a cég saját áruházában, lehet valóságalapja ennek az előrejelzésnek.

Az Apple ügyvédei ráadásul az Epic pénzügyi beszámolói alapján kiszámolták, hogy a lehető legalacsonyabb összegbeli esetekben is 493 millió dollárt fektetett be az Epic Games az áruházába. Az Epic pedig 2027-ig nem is remél számottevő nyereséget az EGS-ból.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - Szülés utáni regeneráció: hogyan kezdj újra mozogni?

Egy újszülött érkezése rengeteg örömöt hoz a család életébe – de mindeközben az anyák testi-lelki felépülése is kiemelt figyelmet érdemel. A szülés utáni regeneráció nemcsak a lélekről, hanem a testről is szól, és ebben az érzékeny időszakban minden támogatás számít.

Közvetítések