Ezt tudjuk eddig a Fortnite potenciálisan érkező csúszás mechanikájáról

Ezt tudjuk eddig a Fortnite potenciálisan érkező csúszás mechanikájáról

Számos játékban jól működik ez a megoldás, a Fortnite pedig a Chapter 2 kezdetével az úszást is behozta, így egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy megvalósuljon.

Pár nappal ezelőtt a Fortnite leakelés talán jelenlegi legismertebb alakja, HYPEX írt arról, hogy az Epic Games dolgozik az úgy nevezett Sliding, vagyis csúszás mechanikán, mely ismerős lehet már számos játékból. Az aktuálisan nagy számnak számító muliplayerek közül találkozhattok ezzel a megoldással az Apex Legends-ben és a Call of Duty Warzone-ban.

HYPEX legújabb információ szerint...

  • ...csúszás közben lehet majd lőni
  • ...a felület szöge és típusa befolásolja a csúszás sebességét
  • ...két csúszás között 2 másoderc delay lesz
  • ...a FOV mértéke 15 ponttal megnő csúszás közben

Ezek alapján drasztikusan nem tér el a már létező csúszás mechanikától az Epic Games megoldása, persze várjuk még meg a végleges formátumot, illetve azért a talajtípus behozatala a sebességfaktorba jelent némi újdonságot.

Szerinted van helye a Fortnite-ban a csúszásnak?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: HYPEX, Epic Games)

Kövess Minket!



Szerinted van helyes a Fortnit-ban a csúszásnak?