Hatalmasat zakózott, mégis új stúdióval tér vissza a Halo egykori fejlesztője

Hatalmasat zakózott, mégis új stúdióval tér vissza a Halo egykori fejlesztője

Újabb próbát venne a Halo-játékok egyik megalkotója.

Nem mondhatni, hogy Marcus Lehto, a Halo-sorozat egyik készítőjének legutóbbi próbálkozása túlzott sikert aratott volna. A V1 Interactive által fejlesztett Disintegration 5 év fejlesztés után 2020 júniusában jelent meg - azonban rendkívül vegyes fogadtatásban részesült, ha pedig hozzátesszük, hogy legfeljebb 50-100 játékos játszott multiban, nem meglepetés már, hogy 2 héttel a megjelenése után ingyenes hétvégét kapott, a szervereket pedig még ugyanazon év szeptemberében (mindösszesen 3 hónappal később) leállították, maga a V1 Interactive pedig idén márciusban be is zárta kapuit.

A V1 alapítója, Marcus Lehto azonban arról számolt be Twitter-profilján, hogy csatlakozott az Electronic Arts csapatához, ahol egy új stúdiót alakíthat ki, amely leginkább belső nézetes játékokon fog dolgozni.

"Újabb stúdiót nyitottunk meg Seattle közelében, amely az EA Studios-hoz tartozik" - ezt már az EA egyik szóvivője nyilatkozta. "Marcus Lehto lesz a stúdió vezetője, amely FPS-játékokon fog dolgozni. Bővebb információkat a stúdió jövőjéről később fogunk megosztani."

Lehto karrierje a Halo-sorozat, pontosabban az első három játék készítése során kezdett felfelé ívelni, ez adta meg neki végül az önbizalmat egy saját stúdió elkészítéséhez 2014-ben. Ugyan az első bekezdésben olvashattuk ennek eredményét, azonban most újabb esélyt szeretne megragadni a veterán fejlesztő.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések