Az előzetes láttán többek kritizálni kezdték a játék rajzfilmes stílusát.
A Grand Theft Auto: The Trilogy - The Deffinitive Edition bejelentő előzetesének megjelenése után több rajongó is kritikát fogalmazott meg az új művészeti stílusról és vizuális megjelenésről. Ugyanis a remaster az eddigi RenderWare helyett Unreal Engine 4-en készült, és ezért többen a The Simshez, a Fortinethoz és a Robloxhoz hasonlították az érkező játékot, mivel ezek is hasonlóan néznek ki, vagy ugyanazt a technológiát használják. A rajongók főként azért háborodtak fel mivel ez a rajzfilmes stílus inkább karikatúraszerűnek tűnik és nem tükrözi a realizmust.
The trailer was super overwhelming, but I hate how the characters look less intimidating and more like the Sims now. pic.twitter.com/eg2pIi5sRC
— ???????????? ???????????????? ???????????????????????????????????????? (@PolyDepression) October 22, 2021
Bár az új cím rengeteg fejlesztést kap, koránt sem biztos, hogy a Rocktar Games le tudja majd győzni a grafika keltette gyűlölethullámot. A Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition november 11-én debütál.
This shit is looking like Roblox lmao pic.twitter.com/8pOXOnNrQ5
— LucasAleFer (@LucasAleFer) October 22, 2021
Nektek hogy tetszik a grafika? Ki szeretnétek próbálni a játékot?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!