Új sárkányok, tárgyak és egy kicsit újragondolt rúnák érkeznek a következő szezonban.
Pár nappal ezelőtt ismét elindult a LoL legnagyobb versenye a Worlds, melyen a világ legjobbjai, köztük a nemrég visszatérő Vizicsacsi is részt vesz. Ilyenkor az ember hajlamos elfelejteni, hogy lassan már megint vége lesz az évnek, ami nem csak azt sugallja, hogy repül az idő, de azt is, hogy hamarosan új szezon érkezik a LoL-ba. Ahogy azt az előző években megszokhattuk, ilyenkor mindig felborul egy kicsit a játék szokásos üteme, ugyanis a ranked szezon lezártával érkeznek a vadabbnál vadabb ötletek és új mechanikák a fejlesztők részéről. Az előző években folyamatosan hatalmas változtatásokat kaptunk, néha olyan volt mintha egy teljesen más játékkal játszana az ember, ha pont ősszel hagyott ki pár hónap játékot.
Ez most egy kicsit megváltozik, ugyanis a fejlesztők elmondása szerint ha a játékot egy házként képzeljük el, akkor most nem teljes renoválás érkezik, hanem csak pár új bútor, meg egy nagytakarítás!
A fentebb látható videóban részletesen elmesélnek mindent a következő előszezonról, azonban tudjuk, hogy nem mindenkinek van ideje végignézni egy ilyen hosszú anyagot, így zanzásítva leírjuk nektek a lényeget.
Elsősorban az új és átdolgozott hősökről beszéltek a fejlesztők, amik idén - szerintük - nagyrészben jól sikerültek, ami legalábbis a balanszt illeti. Ebbe nehéz belekötni, hisz Dr. Mundo kivételével valóban az összes új vagy átdolgozott hős inkább 45% alatti győzelmi mutatót produkált, ami egy új hős esetében teljesen normális, hisz először meg kell tanulni játszani velük.
A következő részletben azt tudhattuk meg, hogy a 2022-es szezonra a Precision rúnák változnak majd meg leginkább, de emellett a Lethal Tempo is kap némi vérfrissítést. Emellett érkeznek új Mythic tárgyak, az egyik leginkább a tank támogatóknak szól, míg a másik a mágusoknak nyújt biztonságot az orgyilkosok ellen. Azonban az előbb említett hősőknek sem kell aggódniuk, ők is kapnak egy új Ability Haste-et adó Legendary tárgyat, míg a manától függő tank felső ösvényesek is örülhetnek, hisz még egy tárgy közül választhatnak.
Ezután a fejlesztők rátértek a vitathatóan legfontosabb és legérdekesebb témára, ami az objektumokat illeti. Először is elárulták, hogy a következő szezonban már nem csak a hősökből kaphatunk extra goldot ha az ellenfél csapata nagyon elhúzott, de a tornyokból, sárkányokból és még a Baron Nashorból is.
Apropó sárkányok, a meglévő négy mellé érkezik még kettő, nevükön szólítva őket a Chemtech és a Hextech sárkány. Megölése esetén az előbbi extra sebzést biztosít, ha kevés HP-val rendelkezünk, míg a lélek az egész csapat számára biztosít egy Sion passzívot aminek segítségével halálunk után is tovább küzdhetünk, de még a képességeinket is elnyomhatjuk. Mindemellett pedig egy esetleges lélek érkezése esetén a pályát is átalakítja a második sárkány legyőzése után, méghozzá a jól megszokott helyeken gyakorlatilag ködbeborítja a pályát, ami láthatatlanságot biztosít a benne lévő hősöknek.
A Hextech sárkány legyőzése esetén Ability Haste-et és Támadási sebességet biztosít, míg a lélek egy Statik Shivszerű lassítást biztosít. Ennél a sárkánynál inkább a pálya átalakítása az extrém, hisz ismét a jól megszokott helyeken teleportokat kreál, amivel szabadon mozoghatunk a pályán egy másik teleportba.
Végül, de nem utolsó sorban az új "Kihívásokról" is szó volt és az Ultimate Spellbookról is, ami hamarosan visszatér mint ideiglenes játékmód, több ultival és jobb játékmenettel. Ezekről egészen biztosan többet tudhatunk majd meg a következő hónapokban.
Úgy néz ki tehát, hogy ez a kis újrabútorozás is felforgatja majd a játékot. Ami mellett igen nehéz kihívás elé állítja a fejlesztőket is, ugyanis a két új sárkány sokkal erősebb, mint például a Cloud Drake, akinek így igen nagy erősítést kéne kapnia, hogy egyenlő szinten legyen a sokkal érdekesebb testvéreivel. Mindezt pedig pár héten belül kipróbálhatjátok a PBE szervereken is!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!