A meglévő funkciók lennének kibővítve hasznos, vagy csak a játékélményt javító tartalmakkal, többek között a VR-mód, és a választható nehézségi szintek is érintettek lennének.
Tegnap este osztotta meg közösségi oldalán a következő, 2022-es évre szóló terveit a Phasmophobia fejlesztője, a Kinetic Games. A népszerű szellemvadász horrorjáték számtalan komolyabb változáson, ráncfelvarráson esett át az idei évben, a készítők pedig nagy ambíciókkal rendelkeznek a következő évre is.
As the year is coming to a close, we at Kinetic Games want to say a huge thanks for playing Phasmophobia. We thank you for reporting bugs, giving your feedback and appreciation for each update we release!
— Phasmophobia (@KineticGame) December 22, 2021
Here is a quick update for what we have planned for 2022!#Phasmophobia pic.twitter.com/nmjbhDefhW
A fejlesztők elsők között a játék VR-módján változtatnának. Az optimalizálás mellett egyúttal a SteamVR-t lecserélnék az OpenXR rendszerére, ezzel reményeik szerint többféle VR-szettel és kontrollerrel lenne kompatibilis a játék. Ezen kívül a hangérzékelők is új vizuális megjelenést kapnának - az augusztusi frissítésben az összes, a nyomozáshoz használható eszköz textúráját lecserélték, csak ez az egy maradt ki. Ami pedig a játék működését érinti, a Phasmophobiát működtető Unity-motor is frissítésre kerülne.
Szeretnének változtatni a nehézségi szinteken is, vagyis nem a meglévőeken, hanem személyre szabott kritériumokkal is bele tudnánk vágni a szellem felkutatásába. Többek között be tudnánk állítani, hogy:
- az összes lehetséges bizonyíték közül mennyit tudnánk biztosan megtalálni (mindet vagy egyiket sem);
- minden sűrűn csinál valamit a szellem;
- milyen lenne az időjárás;
- mekkora hatást fejtene ki a gyógyszer a mentális állapotunkra;
- vihetünk-e magunkkal egyáltalán zseblámpát;
- mennyi ideig tartana, amíg ránk vadászik a szellem;
- és sok mást.
Végezetül pedig maga az alapjáték is bővülne, többek között új napi és heti küldetések mellett a meglévő felszerelés is fejleszthető lenne, de új eszközök is a rendelkezésünkre állnának, valamint a meglévő játékosmodellek mellett újabb karaktereket is kiválaszthatnánk, akit a keresgélés során irányítanánk.
A beszámolót pedig a Kinetic Games azzal zárta, hogy szeretné megköszönni mindenkinek, aki akár kisebb, akár nagyobb rendszerességgel játszik a Phasmophobiával, külön kiemelve azokat, akik folyamatosan visszajeleznek akár egy-egy új tartalomról, akár a hibákról, melyek előfordulnak.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!