Kevés tartalomgyártó tudott annyira népszerű és sikeres lenni, mint Mr Beast, a legnagyobb érdemei közül soroljuk fel az öt legnagyobbat.
Több, mint 90 millió YouTube-feliratkozójával Mr Beast az egyik legnépszerűbb tartalomgyártó a platformon, karrierje során pedig több olyan nagyszabású projektbe is belevágott, mely még nagyobb ismertséget és sikert hozott éltébe. A 23 éves YouTuber 2012. február 19-én, azaz 10 éve hozta létre csatornáját, erről Twitteren is megemlékezett.
Today is the 10 year anniversary of the channel, give me likes pic.twitter.com/6kxZDBw8oF
— MrBeast (@MrBeast) February 19, 2022
A tartalomgyártó a nézői szórakoztatása mellett arra is mindig igyekezett hangsúlyt tenni, hogy ilyen-olyan módon segítséget tudjon nyújtani, a rajongótábora növekedésével pedig ő is egyre nagyobb projekteket tudott elkezdeni. A fenti mérföldkő alkalmából íme 5 olyan tevékenysége, amelyeket a legsikeresebbnek lehet nevezni.
5. Team Trees és Team Seas
Még 2019 októberében fedte fel Mr Beast, hogy – megünnepelve, hogy meglett a 20 millió feliratkozója – elindítja a Team Trees nevű projektjét, amelynek keretein belül 20 millió dollárt gyűjtene össze, amelyből 20 millió fát ültetnének el. A rajongókkal és más tartalomgyártókkal együtt 2020 végéig 23,6 millió dollárt dobtak össze erre a célra.
Ennek folytatásaként indította el 2021-ben Team Seas projektjét is, amelyben 30 millió dollárt szeretett volna elérni, hogy az óceánt 30 millió font (kb. 13607 tonna) szeméttől tisztítsák meg. Az év végére ez az összeg is összegyűlt, amelyben több más tartalomgyártó is igyekezett a maga módján segíteni.
4. MrBeast Burger
A rajongók mindig is értékelték Mr Beast vállalkozószelleműségét, 2020 decemberében pedig az addigi legnagyobb projektjébe vágott bele: elindította MrBeast Burger vállalkozását. A 300 helyen elindult étteremhálózat később több észak-amerikai, de néhány európai városra is kiterjeszkedett, az étlapon pedig javarészt olyan ételek fedezhetők fel, melyeket a barátai javasoltak elsősorban.
3. Squid Game
Nem kell a szomszédba mennie Mr Beastnek, ha ambíciózus videóötleteket keres. Több videójában is igen elvetemült dolgot sikerült véghezvinnie, a legjobb példa erre az „50 órát töltöttem élve elásva a föld alatt" című feltöltése. Azonban még ezt is egy új szintre sikerült emelnie, mikor 2021 novemberében megépítette a népszerű dél-koreai sorozat, a Nyerd meg az életed (Squid Game) játékait, és még a versenyt is lebonyolította benne.
Mr Beast és csapata időt és pénzt nem sajnálva valósították meg a projektet, amelyben 456 játékos a 456 ezer dolláros fődíjért még a játékban is részt vehetett. Az ezt bemutató videó azóta több, mint 220 millió megtekintést ért el YouTube-on.
2. Hat csatornát is kezel egyidőben
Habár a fő csatornáján már egy évtizede megkezdte a munkásságát, a maga nemében több más csatornán is sikerült letennie a névjegyét. Ezen rendre a Beast Reacts, a MrBeast Gaming, a MrBeast Shorts, Beast Philanthropy és a MrBeast 2, melyeken összesen 67 millió feliratkozóval rendelkezik. Ezekre a csatornákra olyan videókat tölt fel, mely a fő csatornájának profiljába nem igazán illenek bele (például ha egy másik videóra reagál, vagy épp játszik valamivel), azonban ez az előbbi feliratkozószám is mutatja, mekkorára is nőtt a munkássága a platformon.
1. Beast Philanthropy
Még 2020-ban indította el saját jótékonysági platformját, a Beast Philanthropy-t, melynek célja, hogy „kihasználja a közösségi média erejét, és adományokat gyűjtsön az éhezés, hajléktalanság és a munkanélküliség enyhítésére". Az ugyanezen nevű YouTube-csatornáján meg is osztotta munkásságát a témában, ráadásul a csatorna bevételeinek teljes egészét is visszaforgatja a projektbe. Az eddigi legnagyobb projektjük 2021 novemberében volt, mikor több, mint 300 önkéntes segítségével több, mint 10 ezer családnak osztottak ki több, mint 1 millió adag ételt.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!