Cyberpunk 2077: Az 1.5-ös patch titkos részletei

Cyberpunk 2077: Az 1.5-ös patch titkos részletei

A frissítés ugyan számtalan hibát és gondot kijavított, egy-két tekintetben szinte alapjaiban változtatta meg a játékot.

Február 15-én vált elérhetővéCyberpunk 2077 next-gen konzolokra készült verziói, illetve ugyanezen a napon is osztotta meg a CD Projekt RED a játék 1.5-ös frissítését, mely számtalan hibára, problémára hozott megoldást, valamint több, a játékélményt javító változtatást is eszközöltek a fejlesztők. A frissítés mérete – kb. 50 GB – is jelezte, hogy ezt egy nagy és komoly frissítésnek szánták a fejlesztők, a játékosközösség is pozitívan fogadta a patch érkezését.

A frissítés ugyan említette, hogy a perkrendszer is megváltozott, új képességek hozzáadásával és egy-két meglévő elvételével, ezeket kevésbé részletezte. Ugyanez igaz a különböző nerfekre és buffokra, melyekkel a játékmenetet szerették volna kiegyensúlyozni a fejlesztők. Egy YouTuber, összegyűjtötte ezeket a változásokat, hozzátéve, hogy ezek leginkább V-t érintették, az ellenfeleink statisztikái és felszerelése azonban változatlan maradt.

De melyek is ezek a változások?

  • V kevesebb statboostot kap a perkek és attribute pontok után.
  • A kritikus sebzésre minden esetben kevesebb esély van.
  • A ruházati modokból kisebb mértékben növelik a statisztikáid.
  • A ruházati modokból 20 helyett 9-et használhatsz.
  • A ruházati modok csak csak bizonyos ruhadarabokon használhatók (például sapkák, kabátok, nadrágok).
  • A ruházati modoknak meg kell egyezniük a ruhadarab ritkaságával, vagy annál alacsonyabbnak kell lenniük.
  • Számos Legendary fegyver sebzése csökkent le.
  • Egyes Legendary fegyverek Attribute követelményei megváltoztak.
  • A „Kitérés" statisztikát lecserélték a Páncéljaz és Kiberfelszerelés sebzéscsökkentő statisztikájával.

Ezeket egy videóban is bemutatta a YouTuber, ezt alább megtekintheted: 

Az 1.5-ös frissítés előtt voltak olyan vélemények, amelyek azt fogalmazták meg, hogy a játék egy idő után túl egyszerűvé válik még a legnagyobb nehézségi fokozaton is, amikor egy olyan karaktert sikerült kiépíteni, mellyel bármilyen ellenfelet könnyedén lehet legyőzni. Ez a frissítés viszont így sebezhetőbbé tette a játékost, akinek így jobban át kell gondolnia a döntéseit a legtöbb szituációban.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Hatalmas balhé van az Escape from Tarkov körül

Hatalmas népharag közepette menekülnek a játékosok Tarkovból. Viccet félre téve, a fejlesztők maguk ellen haragították szinte a teljes közösségüket ami a lövöldözős-gyűjtögetős szimulátor konkurenciájához hajthatja a játékosokat.