Sok pénzt vesztett a Facebook az anyacég névváltása óta

Sok pénzt vesztett a Facebook az anyacég névváltása óta

Ugyan ez nem a névváltás miatt történt meg, de ahhoz így is hozzáköthető.

Körülbelül 5 hónapja már, hogy a Facebook anyacége nevet váltott, és áttért a Metára, amellyel egy új irányvonalat is követni szerettek volna Mark Zuckerbergék. A történet azonban már nem igazán úgy alakult, ahogy azt a cégnél elképzelték, a névváltás óta ugyanis (a New York Mag szerint) 500 milliárd dollárt veszített a Meta.

Ugyan a névváltás nem okolható ezen összeg elvesztése miatt, más változások, melyek a váltással érkeztek, például a Zuckerberg által megjelölt új irányok és célok azok, melyek ezzel összeköthetők. Többek között nagyobb fókuszt raktak a metaverzumra – amely indulása után máris egy botrány kapcsán került be a hírekbe –, a legtöbb felhasználónak viszont ez a változás nem nyerte el ízlését.

Az utóbbi időben az sem teljesen segítette elő a cég pozitív megítélését, amikor például tavaly októberben hosszú időre állt le a Facebook egy szerverhiba miatt, vagy amikor 18 év után először vesztett el több felhasználót az oldal, mint amennyi új regisztrációjuk érkezett, melyek miatt a részvények értéke nagyot zuhant. A Metát viszont ettől függetlenül talán nem kell sajnálni, Zuckerberg ugyanis elhivatottnak tűnik a metaverzum kapcsán, független attól, hogy ez mennyibe is fog kerülni. Hogy kifizetődő lesz-e ez a projekt akár a közeli, akár a távoli jövőben, azt egyelőre viszont nem tudni, erre majd csak az idő fogja tudni megadni a választ.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Üzlet - Sportszállodák állásajánlatai

Manapság egyre több sport szálloda létesül, amelyek kiváló helyszínei egy edzőtábornak, versenyre való felkészítő edzéseknek, miközben maximális pihenést is nyújtanak a wellnesslehetőségeikkel. A vendéglátóiparban sokan keresnek állást ilyen hotelekben, mert a bérezés jellemzően egész magas az iparágban megszokott bérekhez képest, és viszonylag nyugodt, csendes légkör jellemzi a hoteleket – például egy nagyüzemi konyhához képest.

Közvetítések