Sok pénzt vesztett a Facebook az anyacég névváltása óta

Sok pénzt vesztett a Facebook az anyacég névváltása óta

Ugyan ez nem a névváltás miatt történt meg, de ahhoz így is hozzáköthető.

Körülbelül 5 hónapja már, hogy a Facebook anyacége nevet váltott, és áttért a Metára, amellyel egy új irányvonalat is követni szerettek volna Mark Zuckerbergék. A történet azonban már nem igazán úgy alakult, ahogy azt a cégnél elképzelték, a névváltás óta ugyanis (a New York Mag szerint) 500 milliárd dollárt veszített a Meta.

Ugyan a névváltás nem okolható ezen összeg elvesztése miatt, más változások, melyek a váltással érkeztek, például a Zuckerberg által megjelölt új irányok és célok azok, melyek ezzel összeköthetők. Többek között nagyobb fókuszt raktak a metaverzumra – amely indulása után máris egy botrány kapcsán került be a hírekbe –, a legtöbb felhasználónak viszont ez a változás nem nyerte el ízlését.

Az utóbbi időben az sem teljesen segítette elő a cég pozitív megítélését, amikor például tavaly októberben hosszú időre állt le a Facebook egy szerverhiba miatt, vagy amikor 18 év után először vesztett el több felhasználót az oldal, mint amennyi új regisztrációjuk érkezett, melyek miatt a részvények értéke nagyot zuhant. A Metát viszont ettől függetlenül talán nem kell sajnálni, Zuckerberg ugyanis elhivatottnak tűnik a metaverzum kapcsán, független attól, hogy ez mennyibe is fog kerülni. Hogy kifizetődő lesz-e ez a projekt akár a közeli, akár a távoli jövőben, azt egyelőre viszont nem tudni, erre majd csak az idő fogja tudni megadni a választ.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések