Snoop Dogg után WWE-s igazgatósági tagja is lesz a FaZe-nek

Snoop Dogg után WWE-s igazgatósági tagja is lesz a FaZe-nek

Szórakoztatóipar, digitális média, Web3-uralom lebeg a FaZe Clan szemei előtt.

A FaZe Clan tőzsdére lépésének újabb szakaszában az észak-amerikai szervezet leleplezte az igazgatósági tanácsát. Ebben Lee Trink FaZe CEO és társalapító mellett olyan nevekkel találkozhatunk, mint a nemrég leigazolt Snoop Dogg vagy a most bejelentett Stephanie McMahon, a World Wrestling Entertainment (WWE) márkaigazgatója, a pankrátoros birodalom többségi tulajdonosának, Vince McMahonnak a lánya.

Az igazgatósági tanács a B.Riley Principal 150 Merger Corppal tervezett összeolvadás után kezdi meg munkáját, ez várhatóan 2022 első felében végbemegy. A kitűzött feladatok között szerepel többek között a szórakoztatóiparban, médiában és Web3-ban történő növekedés. Ez utóbbi a kriptovaluták és NFT-k világára utal az internet kapcsán, ahol az olvasás és írás után már a tulajdonlás is lehetséges.

Snoop Dogg bejelentésekor már tudni lehetett, hogy ő is tagja lesz a történelmi jelentősségű üzlet szerint a tanácsnak, de McMahon érkezése nagy meglepetés volt – ahogyan az is, amikor kitweetelte, hogy #FaZeUp. McMahon egyébként 2015 óta tagja a WWE és a Pittsburghi Gyermekkórház Alapítványának igazgatósági tanácsának, 2013 óta a WWE márkaigazgatója.

„Összeállítottuk a legjobb igazgatósági tanácsot, akiknek széles és mély szakértelmük van a Z-generáció és a gyorsan változó digitális média és szórakoztatás terén. Izgatottan várom a közös munkát ezzel a fantasztikus csoporttal, a meglátásaik és irányadásaik hozományát, miközben tőzsdére lépünk és elindítjuk a multiplatform monetizációs stratégiánkat, hogy ezzel hosszútávú értéket teremtsünk a részvényeseinknek.” – nyilatkozta Lee Trink, FaZe CEO. 

Az igazgatósági tanácsban rajtuk kívül különböző befektetési alapok, bankok és kockázati tőkebefektetők képviselői szerepelnek. A FaZe az új stratégiájával szeretné magát a jövőben e-sportszervezetből a fiatalok szélesebb körében jelentős kulturális márkává formálni.

Forrás: FaZe Clan

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések