Top 5: Játékok, melyekre hiába vártunk és várunk évek óta

Top 5: Játékok, melyekre hiába vártunk és várunk évek óta

Sajnos volt ilyen is, amikor egy játék bejelentése bevonzotta a rajongókat, a játék viszont végül meg sem jelent.

A legtöbb esetben egy videojáték bejelentését körülbelül 1-2 évvel követi annak megjelenése is, de persze bőven voltak olyan esetek is, amikor még ennél is többet, akár 3-4-5 évet is kellett várnunk, mire saját magunk is kipróbálhattuk a fejlesztők legfrissebb munkáját. De mi a helyzet azokkal a játékokkal, amelyeket bejelentettek, de végül sose jelentek meg? Sajnos ilyenre is vannak példák, cikkünkben igyekeztünk 5 ilyen játékot összegyűjteni, amelyekre csak vártunk, vártunk és vártunk, de játszani velük már (vagy még) nem tudtunk.

Beyond Good & Evil 2

A 2017-es E3-on jelentették be a klasszikus Beyond Good and Evil-játék folytatását. Az első rész sikere után nagy reményekkel voltak a rajongók a folytatás felé, a várakozásokat pedig csak tovább növelte a látványos előzetes. A Ubisoft is megerősítette, hogy megkezdődtek a munkálatok. A játékról azonban azóta csak elvétve kapunk információt, a Ubisoft pedig hivatalosan sose engedte el a kezét, de a munkálatok közel 6 éve tartanak, és néhány szép képen kívül mást nem is kaptunk – megjelenési dátummal pedig nem is rendelkezett sose.

Agent

Ugyan a pletykák már évekkel a hivatalos bejelentést megelőzően is megindultak, a Rockstar hivatalosan a 2009-es E3-on rántotta le a leplet a játékról. A Rockstar egyenesen a „következő GTA-nak" nevezte azt a játékot, amelyben az akció, a lopakodás és a kémkedés került volna a fókuszba. Eredetileg 2010-ben jelent volna meg, de ez végül nem történt meg. Ezután csak annyit tudunk, hogy a Take-Two megújította a licencjogokat 2013-ban és 2016-ban, 2021-ben viszont a Rockstar levette a játékot a weboldaláról, ezzel hivatalosan is elismerve, hogy a projektet félbehagyták.

Half-Life 2: Episode 3

A Half-Life 2 spin-off részeinek szánt Episode-ok első része még 2006 júniusában jelent meg, körülbelül 18 hónappal a Half-Life 2 után. Az Episode 2 egy elképesztő cliffhangerrel zárult, amelyet követően az Episode 3 attól várt „hírhedté", mint az a játék, amely „képtelen volt" megjelenni. A Valve sosem szólalt meg a játék kapcsán hivatalosan, így végül a játék több mémnek is adott alapot, történhetett mindez azért, mert a fejlesztő csendben maradása miatt a rajongóknak nem maradt más, mint a tippelgetés.

Dead Island 2

A 2014-es E3-on mutatták be a játékot, amelynek már a kezdetektől hányattatott sort jutott. Az eredetileg a munkával megbízott Techland ugyanis inkább a Dying Light-on dolgozott a folytatás helyett. A fejlesztést így a Yager Development kezdte meg, és 2015 nyarán jelent volna meg a végleges játék. Ekkor azonban végül nem a játékot jelentették meg, hanem a Yager dobta vissza a munkát, mert nem értettek egyet több ponton sem a kiadóval. 2016-ban a Sumo Digital folytatta tovább a projektet, de 2019 augusztusában a fejlesztőgárdát már Dambuster Studiosnak hívták. A legfrissebb hírek szerint idén talán el is készül a Dead Island 2, a múltja alapján azonban ezt is érdemes fenntartásokkal kezelni.

The Longest Journey Home

A játék eredetileg egy KickStarter-projektként kezdte. A kitűzött 2 millió dolláros célt nem sikerült elérnie, 1,5 millió dollárnál állt meg a számláló, a fejlesztők azonban így is kijelentették, hogy megkezdik a munkálatokat. Azonban ismeretlen okok miatt 2016 közepén arról számoltak be, hogy a játék nem készül el, legalábbis egy hosszú ideig biztosan nem, amely miatt a rajongók csalódottak is voltak. Azóta viszont hivatalos bejelentésre sor nem került, hogy véglegesen lefújták-e a projektet, így a játékosok fel is adták a reményt, hogy valaha kipróbálhatják majd a jövőben.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted jó ha egy játékhoz szenvedős évekig ragaszkodnak a fejlesztők?

  • 33 %
  • 67 %