Megmutatjuk, hogy hogyan kérdheted vissza egy játék árát, és hogyan kerülheted el a kellemetlen szituációkat.
A legtöbbünkkel előfordult már, hogy megvásároltunk valamit, később pedig megbántuk. Akár tévedésből történt ez, akár csak inkább visszaszeretnénk kapni a pénzt, ezt most már egy egyszerű folyamat révén megoldhatjuk. A Sony 2019-ben kiadott visszatérítési szabályzata alapján, a vevőnek a vásárlástól számított 14 napon belül, lehetősége van visszakérni a termék árát.
Az nagyon fontos, hogy miután letelepítette a megvásárolt tartalmat, már nem jogosult a visszatérítésre. Ebből kifolyólag érdemes figyelni, hogy ne töltődjön le a konzolra, különben elvész a lehetőség.
Abban az esetben, ha egy játéknak az árát visszaszeretné kérni – és megfelel a feltételeknek – el kell látogatnia a PlayStation erre a célra létrehozott oldalára. Ezt telefonon vagy számítógépen teheti meg. Itt kattintsunk a „Request refund gombra", majd várjon a chatbotra amely feltesz néhány kérdést a fiókjával, és a vásárlásával kapcsolatban. Ha úgy ítéli meg, hogy visszatérítésre jogosult, akkor egy élő személy lesz a segítségére a továbbiakban. Arra készüljön, hogy itt is kérdésekre kell választ adnia, amelyekkel bizonyíthatja jogosultságát.
Ha a folyamat sikeresen végbement, és úgy ítélték meg, hogy a termék ára visszajár, akkor az eredeti fizetési móddal kerül a pénz az adott számlára.
Mivel csak akkor vagyunk jogosultak a visszatérítésre, ha még nem töltöttük le a játékot, érdemes kikapcsolni az automatikus letöltéseket. Ez némi hátránnyal is jár, hiszen ezentúl a rendszer nem telepíti és frissíti azonnal a játékokat. Ehelyett manuálisan kell ezeket végezni, ami időhiány vagy gyenge internet esetén sok bosszúságot okozhat.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!