Egy gyűjtő nemrég több mint 46 millió forintot fizetett ki egy virtuális cipőért

Egy gyűjtő nemrég több mint 46 millió forintot fizetett ki egy virtuális cipőért

A RTFKT Studios különleges NFT-je csak 98 példányban készült el. 

non-fungible tokenek iránti érdeklődés egyre nagyobb az elmúlt néhány évben és az őrületbe idővel nem csak nagyvállalatok, de influencerek és művészek, hivatásos gamerek és streamerek, továbbá e-sport szervezetek is beszálltak. A művészeti NFT-k eladásainak értékaránya 2021-ben már elérte a 2.6 milliárd dollárt, a gyűjtői tárgyakhoz kapcsolódó tranzakciók pedig 8.5 milliárd dollár értéket képviseltek a piacon, ami valljuk be, hatalmas összeg. 

Az interneten egyébként néha rendkívül fura dolgokért képesek hatalmas összegeket kiadni és nemrég is hasonló eset fordult elő, amikor az NFT-vel kereskedő OpenSea oldalán valaki 45 Ethereumot, azaz több mint 46 millió forintot adott egy digitális cipőért. A szóban forgó lábbeli a 20 ezer NFT-ből álló Nike Dunk Genesis Cryptokicks kollekció része, különlegességét pedig az adja, hogy csak 98 darab készült ezzel a dizájnnal, amit az alábbi bejegyzésben tudtok megtekinteni. 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

RTFKT Studios (@rtfktstudios) által megosztott bejegyzés

A Nike és az RTFKT közös kollekciójának megjelenése óta egyébként átlagosan 5-9 ezer dollárt adnak a cipők darabjaiért, a fenti azonban nem csak a példányszám miatt különleges, hanem azért is, mert a dizájnt a világhírű kortárs művész, Takashi Murakami tervezte. A japán alkotó egyébként saját NFT projekttel is rendelkezik Murakami.Flowers néven, amit röviddel a megjelenése után lelőtt, nemrég azonban újraindította árusítását. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerintetek hosszú ideig tart majd az NFT őrület?

  • 29 %
  • 29 %
  • 43 %
Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések