Hiába fókuszál a Riot már a 12.10-es patchre, azért elég sok változás érkezik jövő héten a játékba.
A League of Legends egy folyamatosan változó entitás, amelyet a játékegyensúlyért felelős csapat tart mozgásban. Bár az igazán durva, a játékmenet alapjait módosító 12.10-es frissítésre még várni kell, azért nem kell aggódni amiatt, hogy ne jönne elég nerf és buff a 12.9-es patchben. A május 11-én élesedő erősítések és gyengítések pontos értékei már nyilvánosak, ezeket a PBE-n, a LoL hivatalos teszt szerverén ti is kipróbálhatjátok.
12.9-es LoL frissítés tervezett hősgyengítései pontos értékekkel
- Rengar - Battle Roar (W): Szörnyekre a bónusz sebzés 85-150-ről 65-130-ra csökken szinttől függően
- Master Yi - Highlander (R): Bónusz támadási sebesség 25/45/65%-ról 25/35/45%-ra csökken
- Nidalee: Alap HP 570-ről 540-re csökken
- Ahri
- Charm (E): Töltési idő 12 másodpercről 14 másodpercre növekedik
- Spirit Rush (R): Töltési idő 130/105/80 másodpercről 140/115/90 másodpercre növekedett
- Renata Glasc
- Alap armor 29-ről 27-re csökken
- Leverage (passzív): Sebzés 1-3,5% (1-13-as szinteken)(+1% minden 100 AP utánról) 1-2% (1-9-es szinteken)(+2% minden 100 AP utánra) változik
- Sion: Zombi módban az épületekre okozott sebzés 100%-ról 40%-ra csökken
12.9-es LoL frissítés tervezett hősmódosításai (gyengítés és erősítés)
- Olaf
- Részletes leírást a jövő heti hivatalos patchben ad ki a Riot
- A Vicious Strike (W) pajzsot ad
- A Ragnarok a végtelenségig elhúzható a Reckless Swingekkel és alaptámadásokkal
- Gyengül a dzsungeles takarítás képessége
- Taliyah: Részleteket itt találtok a mini-reworkről
- Pyke (középső ösvényes gyengítés): A "Your Cut" aranyszerzését átalakítják, buffolják a hőst, hogy inkább támogatóként válasszák
- Renekton
- HP és a szintenkénti AD növekszik
- Ruthless Predator (W): Első szinten gyengül, max szinten erősödik
- Dominus (R): Sebzés növekszik
A 12.9-es frissítés tervezett hőserősítéseiről és a Hullbreaker nerfről a következő oldalon olvashattok!
12.9-es LoL frissítés tervezett hőserősítései pontos értékekkel
- Hecarim
- Rampage (Q): Alap AD aránya 85%-ról 90%-ra növekedik
- Spirit of Dread (W): Töltési idő 18 másodpercről 14 másodpercre csökken
- Varus
- Living Vengeance (passzív)
- Minionok kiiktatása után járó bónusz támadási sebesség 10/15/20 (+15% bónusz támadási sebességről) 10/15/20 (+20 bónusz támadási sebességre) növekedik
- Hősök kiiktatása után járó bónusz támadási sebesség 40% (+30% bónusz támadási sebességről) 40% (+40% bónusz támadási sebességre) növekedik
- Blighted Quiver (W): On-Hit sebzés 7/10,5/14/17,5/21 (+30% AP-ról) 7/12/17/22/27 (+30% AP-ra) növekedik
- Living Vengeance (passzív)
- Braum
- Concussive Blows (passzív): Célpont immunitása 8/7/6 másodpercről 8/6/4 másodpercre csökken (1/7/13-as szinteken)
- Unbreakable (E): Sebzéscsökkentés 30/32,5/35/37,5/40%-ról 35/40/45/50/55%-ra növekedik
- Thresh
- Damnation (passzív): Lelkenkénti AP és armor 0,75-ről 1-re növekedik
- Dark Passage (W): Pajzs nagysága 60/90/120/150/180 (+1 minden lélek utánról) 60/90/120/150/180 (+2 minden lélek utánra) növekedik
Végül megkapják a felső ösvényesek a Hullbreaker gyengítést, amire már nagyon sokan, nagyon régóta vártak. A közelharci karaktereket buffoló 20-60 armor és magic resist 10-75-re változik, valamint mostantól csak az alaptámadások okoznak bónusz sebzést a tornyokra.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!