LoL: Éles a 12.9-es frissítés, mini-reworkölték Olafot, Pyke-ot és Taliyaht

LoL: Éles a 12.9-es frissítés, mini-reworkölték Olafot, Pyke-ot és Taliyaht

Alaposan belenyúlt néhány karakter játékmenetébe a Riot Games, már éles a legfrissebb League of Legends patch.

A 12.10-es LoL frissítésben érkező gigászi változtatások mellett jutott ideje a játékegyensúlyért felelős csapatnak arra, hogy a legfrissebb változtatások közé becsempésszenek három mini-reworköt. Olaf, Taliyah és Pyke mellett változott még a Hullbreaker, valamint bekerült a kliensbe a Kihívások rendszere. A High Noon Katarina, High Noon Leona, High Noon Mordekaiser, High Noon Talon, High Noon Varus és Prestige High Noon Talon skinek, továbbá az EDG Aphelios, EDG Graves, EDG Viego, EDG Yuumi és EDG Zoe hőskinézetek május 12-étől vásárolhatóak meg a League of Legends kliensén belül.

12.9-es LoL frissítés hősgyengítései 

  • Rengar - Battle Roar (W): Szörnyekre a bónusz sebzés 85-150-ről 65-130-ra csökkent szinttől függően
  • Master Yi - Highlander (R): Bónusz támadási sebesség 25/45/65%-ról 25/35/45%-ra csökkent
  • Nidalee: Alap HP 570-ről 540-re csökkent
  • Ahri
    • Charm (E): Töltési idő 12 másodpercről 14 másodpercre növekedett
    • Spirit Rush (R): Töltési idő 130/105/80 másodpercről 140/115/90 másodpercre növekedett
  • Renata Glasc
    • Alap armor 29-ről 27-re csökkent
    • Leverage (passzív): Sebzés 1-3,5% (1-13-as szinteken)(+1% minden 100 AP utánról) 1-2% (1-9-es szinteken)(+2% minden 100 AP utánra) változott
  • Sion: Zombi módban az épületekre okozott sebzés 100%-ról 60%-ra csökkent

12.9-es LoL frissítés hősmódosításai (gyengítés és erősítés, mini-rework)

  • Olaf
    • Szintenkénti AD 3,5-ről 4,7-re növekedett
    • Szintenkénti HP 100-ről 105-re növekedett
    • Szintenkénti mana 42-ről 50-re növekedett
    • Berserker Rage (passzív)
      • Maximális támadási sebesség 99%-ról 40-100%-ra változott (1-18-as szinten)
      • Új: Mostantól 10-30% életlopást biztosít (1-18-as szinten) Olaf hiányzó HP-jának függvényében
      • Minden bónusz maximalizálódik 0% HP helyett már 30% HP-n
    • Undertow (Q)
      • Töltési idő 7 másodpercről 9 másodpercre növekedett
      • Sebzés 80/125/170/215/260-ról 60/110/160/210/260-ra változott
      • Minimális távolság 300-ról 425-re növekedett
      • Manaköltség 60-ról 40/45/50/55/60-ra csökkent
      • Új: Az Undertow mostantól 20/22,5/25/27,5/30% armort csökkent 4 másodpercre az ellenséges hősök találata esetén
      • Mostantól minden 3. másodpercben (képességgyorsítással csökkenthető) lehet csak eldobni egy-egy baltát
    • Tought it Out (W)
      • Töltési idő 16 másodpercről 16/14,5/13/11,5/10 másodpercre csökkent
      • Támadási sebesség 50/60/70/80/90%-ról 40/50/60/70/80%-ra csökkent
      • Képesség hatása 6 másodpercről 4 másodpercre csökkent
      • Új: W mostantól reseteli az alaptámadást
      • Új: Aktiváláskor Olaf kap egy 10/45/80/115/150 (+25% hiányzó HP, maximálisan 30% HP-n) nagyságú pajzsot 2,5 másodpercre
      • Eltávolítva: Nem ad életlopást, nem erősíti a gyógyítást hiányzó HP alapján
    • Ragnarok (R)
      • Bónusz AD 15/20/25 (+30% AD-ról) 10/20/30 (+25% AD-ra) csökkent
      • Hatóidő 6 másodpercről 3 másodpercre csökkent
      • Passzív resistek 20/30/40-ről 10/25/40-re változtatk
      • Eltávolítva: A passzív resistek nem vesznek el aktiváláskor
      • Új: Ha egy hőst alaptámadás vagy Reckless Swing (E) ér, akkor 2,5 másodperccel tovább tart a Ragnarok

  • Taliyah
    • Alap armor 20-ról 18-ra csökkent
    • Alap HP 531-ről 500-ra csökkent
    • Mana visszatöltése 9,34 + 0,85/szint 5 másodperc alatti manáról 8 + 0,8/szint 5 másodperc alatti manára csökkent
    • Alap mana 425-ről 470-re növekedett
    • Alap HP visszatöltése 7-ről 6,5-re csökkent 5 másodperc alatt
    • Alap mozgási sebesség 335-ről 330-ra csökkent
    • Rock Surfing (passzív)
      • A bónusz mozgási sebesség szinttől függően 20-45% volt, ez 10/20/35/55%-ra változott 1/9/12/15-ös szinteken
      • A passzív mozgási sebesség nullázódásának ideje 1 másodpercről 2,5 másodpercre növekedett
    • Threaded Volley (Q)
      • Új: Mostantól 175-ös sugárban területi sebzést okoz (nagyjából 1,6 Teemo méretű terület)
      • Sebzés 70/95/120/145/170 (+45% AP-ról) 38/61/84/107/130 (+50% AP-ra) változott
      • Extra kövek sebzéscsökkenése 50%-ról 60%-ra növekedett
      • Maximális sebzés 210/285/360/435/510 (+135% AP-ról) 98,8/158,6/218,4/278,2/338 (+130% AP-ra) csökkent
      • Töltési idő 7/6/5/4/3 másodpercről 6,5/5,5/4,5/3,5/2,5 másodpercre csökkent
      • Manaköltség 50/60/70/80/90 manáról 60/65/70/75/80 manára változott
      • Új: Kimerített földön (worked ground) egy szilánkot lő ki Taliyah, aminek 225-ös sugárban van területi sebzése. Ez a sebzés 76/122/168/214/260 (+100% AP) az elsődleges célpontra, valamint mindenkit lassít a találat területén 30/35/40/45/50%-ban 2 másodpercre
      • Kimerített föld mana költsége 1 manáról 20 manára növekedett
      • Kimerített föld minimális töltési ideje 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
      • Új: A kimerített földön történő cast eltünteti a kimerített föld hatást
      • Kimerített föld sugara 300-ról 400-ra növekedett
      • Kimerített föld hatóideje 25 másodpercről 30 másodpercre növekszik
      • A dzsungeles szörnyekre az extra kövek sebzéscsökkenése 25%-ról 60%-ra növekedett (hasonlóan a sima Q-hoz)
      • Új: Minden szilánk 30 (+10% AP) pluszsebzést okoz szörnyekre
      • Új: Stasis állapotban is lövi a köveket Taliyah
    • Seismic Shove (W)
      • Sebzés 60/80/100/120/140 (+40% AP-ról) 0-ra csökkent, vagyis nem okoz sebzést a képesség
      • A fellökés előtti delay 0,8 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
      • 200-as sugarú terület helyett 225-ös sugarú területre hat
      • Töltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 14/12,5/11/9,5/8 másodpercre csökkent
      • Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 60/45/30/15/0 manára csökkent
    • Unraveled Earth (E)
      • Új: Mostantól elkábulnak azok az ellenfelek, akik átcsúsznak (dash) az aknákon. A kábítás hatóideje az átcsúszás időtartama + 0,6/0,7/0,8/0,9/1 másodperc. A szörnyek 2 másodpercre kábulnak, ami egyébként a maximális érték
      • Első cast sebzése 50/75/100/125/150 (+40% AP-ról) 60/105/150/195/240 (+60% AP-ra) növekedett
      • Lassítás erőssége 20% (+4% AP-ról) 20/22/24/26/28%-ra változott
      • Robbanás sebzése 50/60/70/80/90 (+30% AP-ról) 25/45/65/85/105 (+30% AP-ra) növekedett
      • Aknánként a sebzéscsökkenés 15%-ról 25%-ra növekedett
      • Robbanás maximális sebzése 155/186/217/248/279 (+93% AP-ról) 62,5/112,5/162,5/212,5/262,5 (+75% AP-ra) csökken
      • Töltési idő 16/14/12/10/8 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre növekedett
      • A sorok száma (hossz) 4-ről 6-ra növekszik
      • Aknák száma soronként (szélesség) 6-ról 4-re csökken
      • Aknák soronkénti megjelenése 0,1 másodpercről 0,17 másodpercre növekedett
      • Az első akna megjelenése utáni delay a castoláson 0,1 másodpercről 0-ra csökkent
      • Eltávolítva: Mostantól nem sebez 4 másodperccel a castolás után a képesség
    •  Weaver's Wall (R)
      • Távolság 3000/4500/6000-ről 2500/4500/6500-ra változott
      • Mostantól az elszenvedett sebzés nem löki le a falról csúszás közben Taliyaht
      • Új: Nem lehet elnyomni az ultit, ha az előző 3 másodpercben ellenséges hős vagy torony megsebezte Taliyaht.
      • Mostantól Taliyah a falról leugrik abba az irányba, ahova csúszás közben kattintasz. A leugrás távolsága maximális.
      • Leugrás távolsága 400-ról 700-ra növekedett
      • Leugrás sebessége 1000-ről 1200-ra növekedett
      • Könnyebb átugrani csúszásról való leugrással a falakon

  • Pyke
    • Gift of the Drowned Ones (passzív): A sebzés szürke HP-vá változtatása, ha kettő vagy több ellenség van Pyke mellett 40% (+0,5% Lethalityról) 45% (+0,5% Lethalityre) növekedett
    • Bone Skewer (Q)
      • Új: Visszatölti a manát, ha ellenséges hőst talál a képesség
      • Manaköltség 50/55/60/65/70 manáról 74/8/82/86/90 manára növekedik
      • Manavisszatöltés 50%-ról 75%-ra növekedett
    • Death From Below (R)
      • Töltési idő 120/100/80 másodpercről 100/85/70 másodpercre csökkent
      • Eltávolítva: Mostantól nem kap "Your Cut" aranyat, ha R-rel végez ki ellenfelet
      • Eltávolítva: Mostantól nem kap "Your Cut" aranyat, ha egy szövetséges az ulti területén elpusztít egy ellenséges hőst
  • Renekton
    • Szintenkénti HP 92-ről 97-re növekedett
    • Szintenkénti AD 3,75-ről 4,15-re növekedett
    • Ruthless Predator (W)
      • Töltési idő 13/12/11/10/9 másodpercről 16/14/12/10/8 másodpercre változott
      • Teljes sebzés 10/30/50/70/90 (+75% AD-ról) 10/40/70/100/130 (+75% AD-ra) növekedett
      • Felerősített teljes sebzés 15/45/75/105/135 (+75% AD-ról) 15/60/105/150/195 (+75% AD-ra) növekedett
    • Dominus (R): Másodpercenkénti sebzés 40/60/120 (+10% AP-ról) 50/100/150 (+10% AP-ra) növekedett

A következő oldalon elolvashatjátok a 12.9-es LoL patch hőserősítéseit és a Hullbreaker változtatást!

12.9-es LoL frissítés hőserősítései 

  • Hecarim
    • Rampage (Q): Alap AD aránya 85%-ról 90%-ra növekedett
    • Spirit of Dread (W): Töltési idő 18 másodpercről 14 másodpercre csökkent
  • Varus
    • Living Vengeance (passzív)
      • Minionok kiiktatása után járó bónusz támadási sebesség 10/15/20 (+15% bónusz támadási sebességről) 10/15/20 (+20 bónusz támadási sebességre) növekedett
      • Hősök kiiktatása után járó bónusz támadási sebesség 40% (+30% bónusz támadási sebességről) 40% (+40% bónusz támadási sebességre) növekeddett
    • Blighted Quiver (W): On-Hit sebzés 7/10,5/14/17,5/21 (+30% AP-ról) 7/12/17/22/27 (+30% AP-ra) növekedett
  • Shyvana
    • Burnout (W)
      • Sebzésgyakoriság 1 másodpercről 0,5 másodperce csökkent
    • Flame Breath (E): Mostantól azok a hősök is megkapják a jelzőt, akik már a felégetett területre lépnek rá.
  • Braum
    • Concussive Blows (passzív): Célpont immunitása 8/7/6 másodpercről 8/6/4 másodpercre csökkent (1/7/13-as szinteken)
    • Unbreakable (E): Sebzéscsökkentés 30/32,5/35/37,5/40%-ról 35/40/45/50/55%-ra növekedett
  • Thresh
    • Damnation (passzív): Lelkenkénti AP és armor 0,75-ről 1-re növekedett
    • Dark Passage (W): Pajzs nagysága 60/90/120/150/180 (+1 minden lélek utánról) 60/90/120/150/180 (+2 minden lélek utánra) növekedett

Végül megkapják a felső ösvényesek a Hullbreaker gyengítést, amire már nagyon sokan, nagyon régóta vártak. A közelharci karaktereket buffoló 20-60 armor és magic resist 10-75-re változott, távolsági karaktereknél a 10-30 armor és magic resist 5-37,5-re változott, valamint mostantól csak az alaptámadások okoznak bónusz sebzést a tornyokra.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Pyke teljesen eltűnik a szóló ösvényekről?