Új VR szemüveget és virtuális kisállatot mutatott a Meta

Új VR szemüveget és virtuális kisállatot mutatott a Meta

A Project Cambria kódnevet viselő eszköz lehetőségeit Mark Zuckerberg mutatta be.  

A Mark Zuckerberg tulajdonában lévő Meta rendkívül elkötelezett a közösségi média virtuális irányba történő fejlesztése iránt és a cég rengeteg pénzt költ a technológia fejlesztésére. Habár nemrég elismerték, hogy az áttörésre nagyjából öt vagy akár tíz évet is várnunk kell, a fotorealisztikus avatár projektjük igencsak jól halad és már képesek egy ember arcát és mimikáját élőben is legenerálni a virtuális térben, ami félelmetesen izgalmasan hangzik, ha jobban belegondolunk. 

Mindemellett a cég sok más projekttel is foglalkozik a témában és az egyik ilyen a Project Cambria nevet viseli, ami egy csúcskategóriás VR szemüveget takar. A fejlesztés jelenlegi állásáról nemrég Mark Zuckerberg jelentkezett egy videóval, melyben megmutatta a készülékben rejlő lehetőségeket és a The World Beyond névre keresztelt virtuális kisállatot. A szakember úgy fogalmazott a tervvel kapcsolatban, hogy szeretnék a digitális és való világot összemosni. 

A Projekt Cambria előreláthatólag még idén ősszel a boltok polcaira kerül és alapvetően nem egy szórakoztató, inkább munka platformnak szánják cégek számára. A Meta emiatt kicsit megemelte az árcédulát és a szemüveg 799 dolláros árról indul majd. A vállalat természetesen az olcsóbb eszközök piacát sem szeretné elengedni, ezért 2023-ban a jelenleg 299 dollárért kapható alap gépük is új verziót kap. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Így lehet céltudatosan munkahelyet választani

Minden terület, ami koncentrációt igényel az életünkben, megfelelő előkészülettel párosul. A sportban ez a bemelegítést jelenti, mert enélkül az izmaink és az ízületeink sem bírják a terhelést. Ez nem ismeretlen fogalom a sportolóknak, mert a hiánya sérülésekkel jár.

Üzlet - Így lesz az egyszerű ügyfélből “lojális rajongó”

Az álomvevők több mint ügyfelek, inkább lelkes rajongók maratoni kitartással. Újra és újra visszatérnek, mert az első benyomásuk nemcsak kielégítő volt, hanem lenyűgöző. Mindezt egy professzionális call center teheti lehetővé.

Közvetítések