Új VR szemüveget és virtuális kisállatot mutatott a Meta

Új VR szemüveget és virtuális kisállatot mutatott a Meta

A Project Cambria kódnevet viselő eszköz lehetőségeit Mark Zuckerberg mutatta be.  

A Mark Zuckerberg tulajdonában lévő Meta rendkívül elkötelezett a közösségi média virtuális irányba történő fejlesztése iránt és a cég rengeteg pénzt költ a technológia fejlesztésére. Habár nemrég elismerték, hogy az áttörésre nagyjából öt vagy akár tíz évet is várnunk kell, a fotorealisztikus avatár projektjük igencsak jól halad és már képesek egy ember arcát és mimikáját élőben is legenerálni a virtuális térben, ami félelmetesen izgalmasan hangzik, ha jobban belegondolunk. 

Mindemellett a cég sok más projekttel is foglalkozik a témában és az egyik ilyen a Project Cambria nevet viseli, ami egy csúcskategóriás VR szemüveget takar. A fejlesztés jelenlegi állásáról nemrég Mark Zuckerberg jelentkezett egy videóval, melyben megmutatta a készülékben rejlő lehetőségeket és a The World Beyond névre keresztelt virtuális kisállatot. A szakember úgy fogalmazott a tervvel kapcsolatban, hogy szeretnék a digitális és való világot összemosni. 

A Projekt Cambria előreláthatólag még idén ősszel a boltok polcaira kerül és alapvetően nem egy szórakoztató, inkább munka platformnak szánják cégek számára. A Meta emiatt kicsit megemelte az árcédulát és a szemüveg 799 dolláros árról indul majd. A vállalat természetesen az olcsóbb eszközök piacát sem szeretné elengedni, ezért 2023-ban a jelenleg 299 dollárért kapható alap gépük is új verziót kap. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések