Fortnite: Megvásárolhatóak lesznek a Chapter 2-es default skinek

Fortnite: Megvásárolhatóak lesznek a Chapter 2-es default skinek

Hamarosan bekerülnek az Item Shopba az újabb deafult skinek.

A Fortnite-ban aki nem rendelkezik skinekkel, vagy nem szeretne azokkal játszani, az az alapértelmezett default – kinézetekkel indulhat harcba. Több ilyen outfit is létezik, amit a játékosok véletlenszerűen öltenek magukra a menetek folyamán. A Chapter 1-es default skinek később bekerültek az Item Shopba, így aki megvásárolta a kedve szerint bújhat a bőrükbe. Chapter 2-ben az új pályával együtt új alapkinézetek is érkeztek. 

A keddi 20.40-es frissítés során kiszivárgott több, a játékba érkező csomag, és köztük megtalálható két default skineket összefoglaló bundle – ahogy az HYPEX tweetjében látszik. 

Régebben az alapértelmezett kinézetek használata sokak szerint egyet jelentett azzal, hogy a személy nem igazán veszi komolyan a játékot – mivel nem költ rá –, és ezért talán nem annyira ügyes. Mára ez azonban már nem jelent semmit, sőt inkább a defa skinek használói sokszor a legnagyobb építészek. Ezek a sztereotípiák pedig végérvényesen értelmüket vesztik, ha a shopban is megvásárolhatóvá válnak a szóban forgó outfitek.

Ezt olvastad már?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked melyik default kinézetek tetszenek jobban?

  • 0 %
  • 67 %
  • 33 %
Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések