Több, megvásárolt játék is eltűnt a migráció során sokaknál.
A közelmúltban jelentette be a Bethesda, hogy leállítja saját játékkliensét, a Bethesda Launchert. Lehetőségünk volt azonban arra, hogy a kliensen keresztül megvásárolt játékokat „átvihessük" Steam-profilunkra, mintha alapból is ott vásároltuk volna meg.
Sok játékos azonban arra panaszkodik, hogy nem minden vásárlásuk jelent meg a Valve kliensében is. A problémák többfélék, legtöbbször azonban olyan fordult elő, hogy az eltérő kiadásokban, vagy DLC-kkel megjelent játékok esetében léptek fel a gondok. Sokan pedig arra is panaszkodtak, hogy hiába adtak meg jó belépési adatokat, egyszerűen nem tudták összekötni a Steammel a Bethesda-fiókjukat.
Egy játékspecifikus probléma például a Fallout 76 kapcsán jött elő, főleg azoknál, akik még az ingyenes demóverzióval is játszottak, később pedig megvásárolták a teljes változatot – a migrációt követően viszont csak az ingyenes demót látták Steamen. A Doom Eternal-játékosok ennél több fajta problémába ütközhetnek, míg a Quake 3 Arena német játékosai is vakarhatták a fejüket, a játék ugyanis Németországban a Bethesda Launcheren át elérhető volt, de Steamen viszont nem.
????ATTENTION PC PLAYERS: You may now begin transferring your Library from the Bethesda Launcher to Steam.
— Bethesda (@bethesda) April 27, 2022
Instructions➡️ https://t.co/Abmv7txBbO
FAQ➡️ https://t.co/OeehwDPO8y https://t.co/FBj35a4ypS
A Bethesda igyekszik orvosolni a problémákat, a közösségi médiában pedig az utóbbi napokban aktívabb is a kiadó, mint korábban. Azonban ez egy komoly kihívás a csapatnak, mire minden fellépő technikai gondot orvosolni tudnak.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!