A tavalyi világbajnokot megvertük, de a továbbjutás nem jött össze a CS:GO EB-n

A tavalyi világbajnokot megvertük, de a továbbjutás nem jött össze a CS:GO EB-n

A zárt selejtezős csoportban a csehek remekeltek, így a második helyre pályázhattak volna a magyarok, akik hiába verték meg az Észak-Macedóniából érkező BLUEJAYSt, megelőzni nem tudták őket.

Szombaton lezajlott a Magyar E-sport Válogatott idei első megmérettetése az Európa Bajnokság zárt selejtezőjének D-csoportjában, ahol Hollandia, Csehország és Észak-Macedónia ellen kellett bizonyítani. Magyarországot az ONYX felállása képviselte a nemzetközi versenyen, ahol ugyan megverték a világbajnoki címvédő észak-macedón válogatottat, de a továbbjutást nem tudták elérni az erős mezőnyben így sem.

A zárt selejtezőben az első két csapat biztos továbbjutást szerezhetett minden csoportból, míg a harmadik helyezettek közül az összes csoportot összevetve a legjobb nyer utat Nagyváradra a LAN-döntőbe. A D-csoport első fordulójában az észak-macedón BLUEJAYS 16:5-re nyert Vertigon a hollandok ellen, a csehek pedig 16:4-re verték a magyarokat Mirage-on. A második körben a csehek folytatták a menetelésüket a csoportelsőség felé, 16:14-re nyertek a BLUEJAYS ellen Mirage-on, majd a hollandok 16:9-es győzelmet arattak a magyarok felett Overpasson. Az utolsó fordulóhoz érve az ONYX játékosai nagy meglepetést okozva 16:13-ra verték Vertigon a világbajnoki címvédőket, ezzel megszerezve a három pontot, a csehek pedig 16:3-as Mirage-győzelemmel érték el a hibátlan eredményt a holland válogatott ellen.

A tabella végül azt mutatta, hogy a csehek egyértelmű első helyet szereztek, Észak-Macedónia, Hollandia és Magyarország 1-2-es állással három-három ponton álltak, ám a szabályok értelmében végül a magyarok lettek az utolsók a körbeverés miatt. A Magyar E-sport Válogatott sajnos lemarad a júliusi, nagyváradi EB-ről.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések