Redfall: Kiakadtak a játékosok a játék egy buta mechanikája miatt

Redfall: Kiakadtak a játékosok a játék egy buta mechanikája miatt

A megszerzett loot és tapasztalati pontok például minden esetben megmaradnak, független attól, hogy kivel játszol.

Körülbelül 1 hónapja jelentette be az Arkane Studios, hogy elhalasztja kooperatív shooterének, a Redfallnak a megjelenését 2023-ra. Azóta viszont egy 5 perces videót kaptunk már a játékmenetről, amely alapján meggyőződhettünk már róla, hogy milyen játékot is fogunk kapni a következő évben.

Nemrég pedig több infót tudhattunk meg Harvey Smith-től, a játék rendezőjétől a kampányt illetően. A program ugyanis elsősorban a kooperatív részére épít (bár játszható egyedül), ez esetben pedig érdemes odafigyelni pár apróságra. Például az előrehaladást csak annál a játékosnál menti el a játék, aki a lobby-t készítette, azaz ha csatlakozol barátaidhoz, és teljesítesz egy, vagy több küldetést, azt ismét teljesítened kell, ha saját magad hosztolod később.

Ez azonban csak erre érvényes: az összegyűjtött tapasztalati pontokat, zsákmányt ugyanis elmenti a játék. A döntésről így nyilatkozott Smith:

„Ez inkább azért lesz így, hogy összefüggő legyen a történet. Ellenkező esetben összezavarodna mindenki, ha eljuttok például a nyolcadikhoz, a játék pedig azt írná, hogy ezt hagyd ki, mert már korábban megcsináltad másvalakivel."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!