Őrületes összegre perlik Elon Muskot egy kutyusos kripto miatt

Őrületes összegre perlik Elon Muskot egy kutyusos kripto miatt

Egészen elképesztő összeget követelnek Elon Musktól.

258 milliárd dollárra (!) perelték be Elon Muskot, a Tesla és a SpaceX elnök-vezérigazgatóját. Az őrületes összeg másfélszerese a 2021-es magyar GDP-nek (155 milliárd dollár), közel hatszorosa a Twitter vételárának (44 milliárd dollár), amit egyébként pont a világ leggazdagabb embere csengetne ki a közösségi platformért. De ki és miért akarja kiperelni ezt a brutális pénzmennyiséget Musktól? A keresetet nem más nyújtotta be, mint Keith Jonhson a Dogecoin feltalálója, aki "piramisjáték" működtetésével vádolja az 50 éves üzletembert.

Johnson állítása szerint Musk felhasználta a "világ leggazdagabb embere ütőkártyát" ahhoz, hogy mesterségesen manipulálja a Dogecoint. 

Hogy miért használta fel a közösségi médiát arra a Tesla CEO-ja, hogy a Doge-ról posztoljon? Miért kezdte el a Tesla és a SpaceX bevonni az elfogadott fizetőeszközökké a kriptovalutát? Johnson három szóban fogalmazta ezt meg: profit, kitettség (exposure) és szórakozás. Ami leszűrhető a grafikonokból, hogy a Dogecoin 2013-as bevezetése óta nem sok vizet zavart egészen addig, amíg 2020 végén nem posztolt róla Musk. Az elsőt további tweetek követték, a kutyás kripto egészen 0,74 dollárig tört előre, hogy aztán fokozatosan visszaessen 0,1 dollár alá. A vádpontok között szerepel, hogy az érintett coin pont akkor kezdett zuhanni, amikor a vádlott a Saturday Night Live-ban szerepelt, mint kritpós szakértő.

Johnson azt követeli, hogy szüntesse be Musk és a hozzá kapcsolódó összes cég a Dogecoin reklámozását, emellett fogadják el, hogy a kutyás kriptóhoz kapcsolódó kereskedés szerencsejátéknak minősüljön és a szövetségi és állami jogszabályok alá kerüljön ebben a minőségben.

 OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te vettél már valaha Dogecoint?

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések