LoL: Megveregette a saját vállát a Riot Games az elmúlt patchek miatt

LoL: Megveregette a saját vállát a Riot Games az elmúlt patchek miatt

Elégedett a Riot azokkal a változtatásokkal, amelyek az elmúlt hetekben élesedtek a League of Legendsben.

Óriási fába vágta a fejszéjét a Riot Games, amikor úgy döntöttek, hogy alapjaiban mozgatják meg a League of Legends metáját. A 12.10-es frissítésben az összes hőst megváltoztatták, hogy a mérkőzések lassuljanak, a csapatharcok átláthatóbbak legyenek. A valódi okokat sosem árulták el, de mindenképpen közrejátszott a döntésben, hogy a 2022-es Mid-Season Invitationalön egymást érték a 20 perces lefutások. Nem tesz jót a nézettségnek, ha nincs izgalom a legnagyobb összecsapásokon, így döntéshelyzet elé kerültek a fejlesztők. Az elmúlt hónapok történéseiről egy "Quick Gameplay Thoughts" keretében mesélt PhRoXzOn.

Miért a szívósságot (durability) és nem a sebzést változtatta meg a Riot?

Az egyik legfontosabb kérdésre rögtön megadta a választ a munkatárs. Megvizsgálták, hogy összességében túl sok a rendszerben a sebzés, azonban a források (rúnák, tárgyak, idézői képességek stb.) egész jól vannak egyensúlyban egymáshoz képes, ezért ebbe nem szerettek volna belenyúlni. Inkább úgy döntöttek, hogy buffolják a hősök ellenállásait és HP-ját, így megnyílt a lehetőség, hogy a rendszer egyes elemeibe belenyúljanak, és ne egy hatalmas egészet kelljen úgy formálni, hogy az mindenkinek megfeleljen.

Először még kiegyensúlyozatlan volt, de a folyamatos frissítések megtették hatásukat

Számítottak arra a fejlesztők, hogy egy ekkora horderejű patchet nem lehet tökéletes formában kiadni, ezért rögtön a 12.10 élesítése után elkezdték feldolgozni a folyamatosan érkező adatokat. 24 órán belül máris kidobtak egy hotfixet, amiben 11 hőst módosítottak, majd ráfordultak a 12.11-re. Végül ez volt az a frissítés, amely az egyik legnagyobb volt a LoL-történelemben, ugyanis több, mint 60 módosítást préseltek bele. A 12.12-re már csak kisebb pajzsolásos és gyógyításos dolgokon dolgoztak, így ért el néhány hét alatt a játék oda, ahol most is tart. 

Még mindig zajlik az egyensúly megteremtése, de összességében elégedett PhRoXzOn azzal a munkával, amit a Riot elvégzett az elmúlt hetekben. A visszajelzések alapján a harcok tempója élvezhetőbb, az ott történt események érthetőbbek. A mechanikai képességek felértékelődtek, ami az egyik kiemelt célja volt a hatalmas patcheknek. A lassabb összecsapások megteremtik a lehetőséget mindkét csapatnak, hogy övék legyen a győzelem, mivel a "snowball-hatás" érezhetően gyengült. A döntéshozatal, a megfelelő stratégia többet ér, mint korábban, amikor a 20-25. perc között befejezték még a legnagyobb rangadókat is.

Szerintetek milyen irányba változott az elmúlt hetekben a LoL?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.