LoL: Teemo buffal és Yuumi nerffel érkezik a jövő heti patch

LoL: Teemo buffal és Yuumi nerffel érkezik a jövő heti patch

A fejlesztők ismét hozzányúlnak az alapokhoz, óriási változások érkeznek a League of Legendsbe.

A 12.10-es LoL-patchben érkezett, összes hőst érintő változtatások még mindig rengeteg fejtörést okoznak a játékegyensúlyért felelős csapat tagjainak. Egyszerűen nem tudják megoldani, hogy a gyógyítás, a sebzés és a mérkőzések tempója összehangolt egységként vigye előre a világ legnépszerűbb MOBA-játékát. Az elmúlt néhány frissítésben folyamatosan próbálták buffokkal és nerfekkel, valamint kisebb-nagyobb átalakításokkal gatyába rázni a League of Legendset, de ez még mindig nem volt elég. Itt vannak a 12.14-es, július 27-én élesedő módosítások első részletei, amely megint a játékmenet alapjaiig nyúlik le.

12.14-es LoL-patch: Tervezett hőserősítések

  • Pantheon - Comet Spear (Q): Dzsungeles szörnyekre 70% helyett 120%-ot sebez
  • Jarvan IV
  • Teemo
  • Alistar
  • LeBlanc
  • Varus
  • Qiyana - Elemental Wrath/Edge of Ixtal (Q): Dzsungeles szörnyekre 150% helyett 180%-ot sebez

12.14-es LoL-patch: Tervezett hősgyengítések

  • Sivir
  • Yuumi - Zoomies (E): Gyógyítás 70/90/110/130/150 (+35% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+30% AP-ra) csökken
  • Seraphine (alsó ösvényen)
  • Gnar
  • Zeri
  • Renata

12.14-es LoL-patch: Tervezett hősmódosítások (nem nerf és nem buff)

  • Wukong
    • Alap HP-visszatöltés 2,5-ről 3,5-re emelkedik
    • Cyclone (R): Másodpercenkénti AD arány 125%-ról 120%-ra csökken
  • Aatrox
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
    • Umbral Dash (E): Gyógyítás 18/20/22/24/26%-ról 18/19,5/21/22,5/24%-ra csökken
    • World Ender (R): Gyógyítás erősítése 25/40/55%-ról 25/35/45%-ra csökken
  • Kayn (Rhaast)
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
    • The Darkin Scythe (P): Hősöknek okozott sebzésből származó gyógyítás nagysága 25-35%-ról 20-30%-ra csökken
  • Janna
    • Eye of the Storm (E)
      • Bónusz gyógyítás és pajzsolás 20%-ról 15%-ra csökken
      • Pajzs nagysága 65/90/115/140/165-ről 75/100/125/150/175-re növekedik
    • Monsoon (R): Másodpercenkénti gyógyítás 90/145/200 (+45% AP-ról) 100/150/200 (+50% AP-ra) növekedik
  • Gangplank: A bilgewateri kalóz több képessége is megváltozik

12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű gyengítések

  • Gyógyítás és pajzs bónuszok
    • Forbidden Idol: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Ardent Censer: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Mikael's Blessing: 20%-ról 16%-ra csökken
    • Redemption: 20%-ról 16%-ra csökken
    • Staff of Flowing Water: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Moonstone Renewer: Maximális jelzők számra 5-ről 4-re csökken
  • Rúnák és tárgyak, amelyek korai sustaint (túlélés) adnak
  • Magical Footwear: 10 mozgási sebesség helyett 5 mozgási sebességet ad
  • Challenging Smite (vörös Sújtás)
  • Sunfire Aegis
  • Chempunk Chainsword

12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű változtatások

A rendszerszintű módosítások nagyon-nagyon ritkák voltak az elmúlt években, főleg az előszezon indulásakor élt ezzel az eszközzel a Riot. Idén azonban kitalálták a fejlesztők, hogy a 12.10-es frissítéssel alapjaiban változtatják meg a mérkőzések tempóját, amelyhez még mindig szükségesek a finomhangolások.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te mit erősítenél Teemón?