A fejlesztők ismét hozzányúlnak az alapokhoz, óriási változások érkeznek a League of Legendsbe.
A 12.10-es LoL-patchben érkezett, összes hőst érintő változtatások még mindig rengeteg fejtörést okoznak a játékegyensúlyért felelős csapat tagjainak. Egyszerűen nem tudják megoldani, hogy a gyógyítás, a sebzés és a mérkőzések tempója összehangolt egységként vigye előre a világ legnépszerűbb MOBA-játékát. Az elmúlt néhány frissítésben folyamatosan próbálták buffokkal és nerfekkel, valamint kisebb-nagyobb átalakításokkal gatyába rázni a League of Legendset, de ez még mindig nem volt elég. Itt vannak a 12.14-es, július 27-én élesedő módosítások első részletei, amely megint a játékmenet alapjaiig nyúlik le.
12.14-es LoL-patch: Tervezett hőserősítések
- Pantheon - Comet Spear (Q): Dzsungeles szörnyekre 70% helyett 120%-ot sebez
- Jarvan IV
- Teemo
- Alistar
- LeBlanc
- Varus
- Qiyana - Elemental Wrath/Edge of Ixtal (Q): Dzsungeles szörnyekre 150% helyett 180%-ot sebez
12.14-es LoL-patch: Tervezett hősgyengítések
- Sivir
- Yuumi - Zoomies (E): Gyógyítás 70/90/110/130/150 (+35% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+30% AP-ra) csökken
- Seraphine (alsó ösvényen)
- Gnar
- Zeri
- Renata
12.14-es LoL-patch: Tervezett hősmódosítások (nem nerf és nem buff)
- Wukong
- Alap HP-visszatöltés 2,5-ről 3,5-re emelkedik
- Cyclone (R): Másodpercenkénti AD arány 125%-ról 120%-ra csökken
- Aatrox
- Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
- Umbral Dash (E): Gyógyítás 18/20/22/24/26%-ról 18/19,5/21/22,5/24%-ra csökken
- World Ender (R): Gyógyítás erősítése 25/40/55%-ról 25/35/45%-ra csökken
- Kayn (Rhaast)
- Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
- The Darkin Scythe (P): Hősöknek okozott sebzésből származó gyógyítás nagysága 25-35%-ról 20-30%-ra csökken
- Janna
- Eye of the Storm (E)
- Bónusz gyógyítás és pajzsolás 20%-ról 15%-ra csökken
- Pajzs nagysága 65/90/115/140/165-ről 75/100/125/150/175-re növekedik
- Monsoon (R): Másodpercenkénti gyógyítás 90/145/200 (+45% AP-ról) 100/150/200 (+50% AP-ra) növekedik
- Eye of the Storm (E)
- Gangplank: A bilgewateri kalóz több képessége is megváltozik
12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű gyengítések
- Gyógyítás és pajzs bónuszok
- Forbidden Idol: 10%-ról 8%-ra csökken
- Ardent Censer: 10%-ról 8%-ra csökken
- Mikael's Blessing: 20%-ról 16%-ra csökken
- Redemption: 20%-ról 16%-ra csökken
- Staff of Flowing Water: 10%-ról 8%-ra csökken
- Moonstone Renewer: Maximális jelzők számra 5-ről 4-re csökken
- Rúnák és tárgyak, amelyek korai sustaint (túlélés) adnak
- Magical Footwear: 10 mozgási sebesség helyett 5 mozgási sebességet ad
- Challenging Smite (vörös Sújtás)
- Sunfire Aegis
- Chempunk Chainsword
12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű változtatások
- A sárkányokból szerezhető buffok, az életerejük és a sebzésük módosul, valamint a Rift Heraldból kinyerhető aranymennyiség is változik, valamint a második megidézett Shelly HP-ja növekedik
A rendszerszintű módosítások nagyon-nagyon ritkák voltak az elmúlt években, főleg az előszezon indulásakor élt ezzel az eszközzel a Riot. Idén azonban kitalálták a fejlesztők, hogy a 12.10-es frissítéssel alapjaiban változtatják meg a mérkőzések tempóját, amelyhez még mindig szükségesek a finomhangolások.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!