Vándorolnak a Tomb Raider jogok, ismét mozis reboot előtt állhat a széria

Vándorolnak a Tomb Raider jogok, ismét mozis reboot előtt állhat a széria

Szerinted ki volt eddig a legjobb Lara?

Nem mondhatnánk, hogy 2018-ban dobtunk egy hátast az Alicia Vikander-féle Tomb Raider filmtől. A Square Enix sikeresen reformálta a játékot és az új TR-trilógia hozta az elvárásokat, filmes fronton azonban még mindig nem sikerült domborítani. 

Körülbelül 100 millió dolláros költség mellett, 274 millió dollárt tudott termelni a film, a kritika pedig átlagosan 6,3 ponttal jutalmazta a 118 percnyi játékidővel rendelkező kalandot. Az MGM-nek (a 2018-as film forgalmazója) idén májusig kellett volna kiírnia a folytatást, de ezt nem történt meg, így a jogokat licitre bocsájtották.

A TheWrap értesülése szerint a cég el is veszítette a jogokat, az új tulajdonos pedig rebootolni fogja a szériát. Az MGM egyelőre nem kommentálta a sztorit, azt sem tudjuk kihez kerültek a jogok és egy esetleges új filmről sem tudni semmit.

Egyedül az tűnik most biztosnak, hogy Alicia Vikander nem lesz többé Lara Croft, de amíg nem történt meg az újraválogatás, addig bármi megeshet.

A napokban felröppent a pletyka miszerint magát a Square Enixet is felvásárolhatják, méghozzá a Sony. Az a Sony, ami újabban egyre nagyobb figyelmet fordít a játékai megfilmesítésének, elég ha csak a jövőre debütáló The Last of Us sorozatra gondolunk. Ki tudja, talán a filmes jogokra is lecsaphattak.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted ki volt eddig a legjobb Lara?

  • 60 %
  • 40 %
Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések